Kreps80 Skrevet 15. september 2009 #1 Del Skrevet 15. september 2009 Har blitt instilt som 1 eller 2 kandidat til en jobb i det offentlige. Jeg jobber idag på en dårlig arbeidsplass som jeg har ønsket meg bort fra lenge, men har blitt fordi vi var prøvere og jeg syns det virker fælt hvis det første jeg må si på ny jobb er at jeg er gravid. Nå søkte jeg likevel og intervjuet gikk bra, får vite noe snart tror jeg. Problemet er at jeg har 3 mnd oppsigelsestid, altså må jobbe ut året og går ut i permisjon til påske (starter rett etterpå, så jeg jobber ut mars). Det betyr i praksis 3 måneder som høygravid i ny jobb...skrekk og gru, men jeg vet ikke hvor "jævlig" det er mot arbeidsgiver og om det blir sure miner når man da kommer tilbake etter endt permisjon (hadde i tillegg planer om å ta et halvt år ekstra ubetalt permisjon...) Hjelp? Noen med erfaringer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140666307-tror-jeg-blir-tilbudt-en-jobb-i-l%C3%B8pet-av-uken-er-81-idag-hva-ville-dere-gjortnoen-med-erfaringer/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå