Mamma`75 Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Jeg er gravid med mitt 4 barn( ikke planlagt). Sist svangerskap var jeg ekstrem dårlig. Kvalm døgnet rundt, til og med på natten. Tålte ikke noe såpe lukter, noe som kan være vanskelig da alle dusjer hver dag. Parfyme spyr jeg av. Problemet er, jeg er like dårlig nå og er bare 5+6. Kom på lørdag som lyn fra klar himmel. Ingen forvarsel. Plutselig var den der. Men, to dager før fikk en en rød blødning og ble sendt til ultralyd. Der fant de en blodsamling i livmoren. Resten var normalt. Men, de ga meg lite håp fordi de ikke så hjertet. Men, jeg var jo bare 5+2. Også ble jeg så dårlig. Vondt i puppene har jeg også. Det har jeg ikke hatt med de tre andre. Spørsmålet mitt er: kan jeg være så dårlig fordi det er dødt inne i meg? Er det vanlig å være så dårlig så tidlig? Sist begynte det i uke 8. Hva er blodsamlingen? Har noen hatt det og det har gått bra? Setter veldig pris på svar. Skal på ny ultralyd fredag
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 tror nok ikke det er fordi det er dødt inni deg...Blodsamling betyr kanskje at det er blod i livmora. altså en mens som ikke har kommet???? Aner ikke egentlig, ring legen og spør..hehe=) Prøvde meg bare jeg nå hihi=) Men det er helt vanlig for noen og være så dårlig i førsten. Jeg var faktisk dårligere for et par uker siden enn jeg er nå. Nå er det bare bekkenet. Og det er egentlig tidlig det også. Jeg er 7+1 i dag. Men håper alt er bra=) Lykke til=)
Frk Marge Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 har vært ganske dårlig siden jeg gikk i 5 uke... sånn jeg fant det ut rett og slett. er 8+6 i dag og fortatt rimelig dårlig...
Turtelduen Skrevet 16. september 2009 #5 Skrevet 16. september 2009 Da jeg hadde en Missed abortion (dødt foster, men kroppen støter det ikke ut) mistet jeg bare alle symptomene ca da det døde... Så du er nok ikke kvalm pga dødt foster tror jeg...
Molait Skrevet 16. september 2009 #6 Skrevet 16. september 2009 Tviler. Du kan få evt feber og bli skikkelig dårlig på den måten dersom infeksjon. (fikk det da jeg hadde rester etter morkaka etter sist sa) Man trenger ikke miste symptomer ved en ma. Morkaka kan fortsatt produsere hcg. Det kan den selv om fosteret er ute faktisk. Merklig nok. Hadde det bært noe alvorlig med blodansamling hadde de vel sagt det. Kan være morkaka som ligger litt lang ned og har gnissa på "kanten" og blødd litt. Det hadde jeg. Den er jo innenfor mormunnen og kan sikkert derfor rekke bli en liten oppsamling. Må nesten høre med gyn om det der for er jo de som så på det. 5+2 kan og bety du er 4+5. Ganske tidlig enda ift hjerte. Skal du inn på ny ul da?
3smaa Skrevet 16. september 2009 #7 Skrevet 16. september 2009 når man er kvalm og dårlig så betyr det at babyen har det bra. Forresten jeg tåler heler ikke såpe og parfyme. Jeg tror ikke det er noe galt. Håper at alt er bra både med deg og babyen. Lykke til på fredag )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå