Alvepike Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Vi vet alle at amming er det beste for barnet. MEN , mme er BRA NOK. Tenk for 150 år siden, da var det nok verre!!! Vær heller glad for dere kan gi barnet mat som er god nok, enn å straffe dereselv fordi ammingen ikke går. Bare et lite råd fra en mamma med ei jente på to og et halvt som faktisk ble ei suuuuuper jente av mme. Ha en fin dag alle dere heldige babymammaer, hvor blir tiden av??
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 helt enig=) jeg hadde det så grusomt med ammingen at eg ville slutte men hs tvang den lille til å ligge til brystet mens jeg gråt krokodille tårer. hun har fått mme siden hun var 4-5 uker er nå 9 mnd å tror ikke hun har det verre av den grunn. er jo det at mange føler de må amme pga ammepresset som er rundt om. spess hos eldre folk. men syns det har vært kjempe bra med flaske vi, for da får sambo også den kosen når hun spiser=), å det er kjempeflott=)
Gjest Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 Enig og litt uenig;) Jeg mener at mme var det beste for mine barn fordi alternativet var så uholdbart for alle parter:)
Gjest yrild Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 Dette gjelder vel de fleste ting rundt babyen... vi må gjøre så godt vi kan på alle ommeråder og forsøke å være fornøyde med oss selv :-) Selv er jeg glad for at ammingen har fungert... tror jeg ville vært en elendig flaskemamma (fy søren det er mye å holde styr på, hatten av for disse velstrukturerte damene med pulver her og flaskevarmer der!!!)... Klapp på ryggen til oss alle som gjør så godt vi kan for våre barn :-) Vi må nok slutte med å ha dårlig samvittighet for tidlig barnehagestart, mme, grøt før 6 mnd, et par timer barnefri når barnet er knøttlite...etc etc... Man gjør det man kan og det holder stort sett i massevis :-)
Gjest yrild Skrevet 15. september 2009 #5 Skrevet 15. september 2009 områder... (9 år i utlendighet setter sine spor på norsken!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå