Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk hentet ut medisinene i dag uten at blodprøveresultatene hadde kommet....pleide ikke å gjøre det.....men er så nervepirrende...dersom en av oss har hiv eller hepatit B eller C da så må jeg bare slutte.....skulle ringe meg dersom det skulle være tilfellet....

Men regenr jo ikke med det da....

Starter med nesespray i morgen...står i pakningsvedlegget at man ikke skal bruke det ved graviditet...betyr det at man må ta en graviditetstest etter 1 uke ved opprinnelig forventet mens det da?

Bruker dere kondom for å helgardere mot å bli gravid under nesesprayinga????....

Står at man skal ta graviditetstest før starter med sprøyter....det er jo klart jeg skal men usikker på det andre....

Gruver meg allerede til å sette sprøtene...er det veldig vondt????

Skrevet

Hei Kaffeplante

Vet ikke om jeg kan svare på alt her, men forsøker meg likevel.

Jeg har aldri tatt gr.test før oppstart på spray. Jeg har normalt begynt å spraye på dag 20 i syklusen, og normalt har vel damene eggløsning dag 14 - 20 vil jeg tro. Da vil man ikke få pos test uansett.

Nei, har aldri brukt kondom. Etter mange år med prøving selv har jeg ikke særlig tro på at vi kan klare å lage barn selv.

Du kan ta en gr.test før sprøytene, det er jo minst 14 dager etter at sprayinga startet og du vil få pos resultat dersom du er gravid da vil jeg tro.

NEI, sprøytene er ikke så ille de. Første gang jeg skulle sette sprøyter følte jeg meg nesten som et nervevrak, men disse pennene er ikke vonde. Nålen er syl-tynn og du kjenner det knapt. Blir fort en vane

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...