Gå til innhold

Vil gjerne høre mer om Brio go`en jeg:)

Anbefalte innlegg

Synst den virker interresant da.. Prøvde den så vidt i butikken i dag og den virket jo lett og god. Men jeg er fortsatt veldig i tvil om de små svingbare fremhjulene. Har lest brukererfaringer både her og andre steder på nette nå og folk sier jo så mye forskjellig. Neon sier den er veldig vanskelig på grus og sånt mens andre sier den funker helt supert. Hva skal jeg tro på da tro? Får liksom ikkke prøvd den ute selv heller for jeg kjenner ingen som har den...

Har selv en Mountain Buggy og jeg synst egentlig den er helt fantaststisk! Men jeg og småen tar ofte lange turer alene og d Hdde det innimellom vært fint å kunne hatt han vendt mot meg så vi kunne pratet litt sammen på veien:) pluss at buggyen kunne vært tettere da men det er ikke sååå nøye nå som småen er blitt så stor 8er snart 15 mnd)..

Fortsetter under...

Hei hei

Har du lest brukererfaringene på www.barnevognguiden.no?

Jeg har hatt Easywalker sky (som jo er veldig lik Mountain Buggy i kjøreegenskaper), og syntes også den var god på grus o.l. Men Go-en er bedre i ulendt terreng, da den ikke velter (noe som nesten skjedde et par ganger med easywalkeren). Jeg er mye ute på turer i skog og mark med lillejenta vår, i tillegg til strandturer. Synes go-en er bedre enn easywalkeren, har faktisk ikke satt fast småhjulene en eneste gang. Vogna har også så ugod fjøring som demper veldig bra på humpete grusveger. Vet ikke hva mer jeg kan si - forstår din frustrasjon over delte meninger - men sånn er det nok alltid. Flere venninner av meg har nå kjøpt Brio Go - og de er i allefall fornøyde alle som en (en av dem byttet ut bugabooen). Men du må nok bare finne ut hvilke kriterier og egenskaper som er de viktigste for deg og ditt bruk. :) Lykke til. :)

Jeg endte opp med Brio GO og er kjempefornøyd.Det er en enkel og lett vogn.Har prøvd den på asfalt,grus og på brostein.Den er er lett og håndtere.Kan være noe ustødig på brostein,men ikke nok til at den tipper og blir vinglete.

Den er enkelt å sette sammen,tenker da når man skal bytte fra soft bag til bilstol f.eks.

Vogna tar liten plass i bil og blir utrolig liten når man legger den sammen.

Jeg er veldig fornøyd med vogna og kan anbefale den

Jeg har Go og har hatt MB.

Synst MB er utrolig god å trille. Men synst ikke den er god til nyfødt da det er lite fjæring for bagen.

Irriterte meg også over at den ble så lang sammenslått. Lå og skrapte opp sidene i bagasjerommet da den fylte det helt i bredden på min bil. Likte heller ikke sammenslåingen.

MB er ideell for de som går mye tur og har barn over 1,5 år.

Men til mindre barn og nyfødte er Go i mine øyne uten tvil best. Samtidig som den funker fint til større barn og.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...