villevilla Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Det stikker og prikker i underlivet mitt heeele tiden.. Føler at løpet er kjørt, men prøver å holde motet oppe.. DEN MÅÅÅÅ sitte.. Er litt nervøs akkurat nå ja.. Er sikkert alt for tidlig å teste i morgen..er ikke kommet lenger enn til rugedag 12.
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Lykke til med testingen da ) Krysser alt som krysses kan for at den blir positiv! :oD
gull-håp Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 Ja, den ventetiden.... Hvem blir ikke litt små-rar disse dagene? Tror ikke det er for tidlig å teste på rd 12 selv om leger helst vil vente til rd 14. Ønsker deg lykke til med testen, håper dette går din vei
villevilla Skrevet 15. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2009 Det har heldigvis gått bra så langt, og kjenner ikke så mye stikking og prikking i dag. Så jeg håper fortsatt..:S Jeg skal ikke teste før 24.september..:S Lurer litt på hvorfor jeg må vente i 3 uker, mens alle andre tester etter 2.. Samme var det sist, da testet jeg etter 3 uker.. Og den gang testet jeg negativ dagen før, og fikk positiv på testdagen..
Sarah70-har 2 gull Skrevet 15. september 2009 #5 Skrevet 15. september 2009 Vel, jeg har alltid fått mensen seneste dag 11, så det er håp i hengende snøre. Lykke til med testingen! :-)
Mia71 Skrevet 16. september 2009 #6 Skrevet 16. september 2009 Nå er det rugedag 14 - og om du tar sjansen på å teste så håper jeg du ser et positivt resultat. Når jeg har blitt gravid har det vært positivt fra dag 11 og 12. Krysser fingre!
Tellefanten Skrevet 16. september 2009 #7 Skrevet 16. september 2009 Oi rugedag 14 og du har enda ikke testet. Blir skikkelig nysgjerrig her Håper du kommer med en oppdatering snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå