Gå til innhold

Blir gal!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som dei fleste andre her inne, lura eg på om eg er gravid!! Fekk positiv eggl.test for 4 dagar sidan. Og eg har allerede mensmurring og vondt i korsryggen!! Veit det er altfor tidlig å kjenne noko, så eg lura på om eg er innbilt svangerskap hihi Andre som vil vere med i klubben min?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, ja tror dette går litt til hodet på oss... eg hadde el sist mandag, så kan vel egentlig begynne å kjenne noe etterhvert, men tror mye bare er psyken... har smerter i magen, og kvalm. så vil veldig gjerne være med i klubben din.. ;)

Skrevet

hadde el for 3 dager siden, og har også murringer.. men jeg har hatt en del murringer på og av siden SA 24. august.. Lenge til vi finner ut noe sikkert ennå da... tålmodighet er virkelig en dyd..hihi :)

Skrevet

Velkommen!! Håpar virkelig du kan etter kort tid gå over i ein anna klubb ;-)

Ja, tenkte at denne gangen er eg skikkelig avslappa og tenkjer ikkje mykje på det. Men så fekk eg det for meg at eg var gravid, og då var det gjort!!

Skrevet

jeg også!!! hehe... har IKM på torsdag da, og har hatt veeldig vondt i korsryggen =) og så i går fikk jeg smerter i magen (som gikk mer over i dag) , murringer har jeg hatt en del av (som jeg aldri pleier å ha egentlig) og har tatt 5 tester allerede :P hehe... 3 svaaaakt positive og så to negative!!!! huff... må slutte no ;) får vente til jeg er kommet over IKM for å tro eller teste igjen altså! =)

lykke til til alle oss ;)

Skrevet

Så spennande for deg LilleToa!! Er alle testane dine av same type? Er ikkje berre berre å vente!! Mannen har lova meg mykje, dersom eg ventar til etter IKM med å teste! Huff, trur eg kjem til å ta i eit svakt øyeblikk-og det er det mange av no!! Dessuten er det jo ikkje vits i å teste etter IKM!! :-)

Ja, masse lykke til, til oss alle sammen!! La sommaren 2010 bli ein flott sommar!!

Skrevet

Jeg må være verre :P Har gått på p-stav i 1,5 år. Brukte p-piller i litt over 3 uker siden vi ville ha muligheten til å slutte med prev når vi følte for det. Fikk ikke TR på slutten av p-pillebrettet (heller ikke på p-stav) og fikk litt panikk for at den har forsvunnet for godt. Så derfor sluttet jeg med pillen også for litt over 1 uke siden. Har fremdeles ikke fått TR, men nå er jeg liksom blitt dårlig :P Vondt i livmor, hodet og brystvortene og er dessuten kvalm. Er fullstendig klar over at jeg ikke kan være gravid, så da må det altså være noe annet. Driver å trøster meg med at det kan være el eller TR som kommer, men tror det bare er kroppen min som har rabla.

Håper på TR snart for å begynne å få ting i gjenge igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...