Gå til innhold

Dårlig følelse..

Anbefalte innlegg

Skrevet

På fredag og lørdag spottet jeg litt (var bare så vidt litt blod blandet med mye utflod),og det kom bare når jeg tørket meg, aldri så mye at det kom i do.. Kanskje litt i trusa.. Spottet ingenting i går, men nå da jeg var på do så jeg at det var litt beige/rosa i trusa, og samme på papiret.. Nå har jeg litt murringer i magen, og en vond følelse.. Som de som jeg har snakket med her vet, så hadde jeg ikm i går, og har testet svaaakt positivt i dag.. Mistet i SA 18 august, så har ikke hatt mens i mellom.. Har to sa'r bak meg, så nå er jeg litt redd her..

Jada, detaljer er viktig! :D Men hva syns dere, noe å bekymre seg for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det e jo ganske vanlig å faktisk ha litt sånn blodblanda utflod tidlig i en graviditet. Har ikkje erfaring eg da, men...lese jo ein del når en e prøver! Hehe... Fælt, men en kan ikkje aent enn å vente å se heller :-|

Krysser ALT eg har!! (fingre, tær, armer, bein (el e jo over for lengst!!)

Satse på det bare e litt hormoner og et lite blokar som har sprukket!!!!!! :)

(ps..tappen kan jo og blø veldig lett hvis en er gravid!!!!!!)

Skrevet

du kan jo håpe på at det er festeblødning...:)

og litt blod i begynnelsen er vanlig...

eg blødde flere ganger gjennom svarngerskapet mitt, men me har ei nydelig jente på 3 år no så der gikk det bra:)

skjønner du er redd når du har vært gjennom 2 sa`er:(

håper dette hjalp litt... vet det ikkje er store svaret men...

masse lykke til:)

Skrevet

Lykke til! Og krysser også ALT jeg har for deg :))

Skrevet

Håper ikke det er et tegn på ny SA... har selv vært gjennom 1 MA og 2 SA. Skjønner så godt at du er engstelig.. jeg og er det hver gang jeg blir gravid.. Men om det skulle være SA så er du raskt på an igjen med ny el om 2 uker.. *krysser fingrene*

Skrevet

jeg tror du kan ta det med ro =) du får bare ta å teste deg i morgen eller vente å se om du kommer til å blø litt mer =)

kan jeg spørre deg om i hvilken uke du har mistet i før? kjipt det der =(

masse lykke til Kine-Lille !!

Skrevet

Jeg har mistet uke 5+1 begge ganger, så jeg var ikke langt på vei, men de var begge veldig ønsket..

Hvis jeg tar en test i morgen, og den er sterkere enn dagest, da er det ikke dødt eller?

Skrevet

Så tidlig så vil den vel bli svakere veldig fort vel? For du må jo ikkje få panikk nå i mårra tidlig om du teste og streken virker svakere, like svak/sterk.. E forskjell fra test til test på nøyaktig sensitivitet og kor mye farge dei inneholde, så strekene kan variere litt uten at det har noe å si! Bare sånn at det e sagt!! :)

Skrevet

Nå har jeg begynt å blø friskt klart blod, så nå vet jeg ikke hva jeg gjør..

Skrevet

Å neii!!! :( Krysse fortsatt fingrene for deg altså!!!

Får vente til i mårra og se. evt. ta en test om et par dager. (hvis du klarer og holde deg) Huff...sko dra deg med meg over på 1.tri eg, hadde eg tenkt!!!!

*stoooooor klem!!!!!!*

Skrevet

Tror løpet er kjørt for meg altså.. :( Blir bare mer og deprimert jeg nå, vil ha gubben min hjem så jeg får en skulder å gråte på..

Skrevet

Off... :( Håpe han komme snart!!! Imens kan du låne min, hvis du vil...fungere ikkje fullt så godt over ein pc akkurat...... *klem*

Skrevet

Du er god du, Drømme.. Nå lurer jeg på om jeg skal gå i dusjen og så legge meg..

Men jeg er tilbake igjen i morra tidlig, med oppdatering.. Håper du er her da, Drømme.. God natt, god natt..

Skrevet

Prøve å sove godt!!!! Tenk positive tanker!! Ska tenke noen for deg!! Natti natt!!

Skrevet

Våknet nå, gikk på do, der hadde det kommet mer blod, og da jeg satt meg ned drøpp det 4 store dråper med blod.. Men ingenting da jeg tørket meg, det er det rareste.. For da pleier det å være mengder på papiret..

Men, i dag kommer gubben hjem, så da må jeg dele de dårlige nyhetene med han.. TR har kommet på besøk... Det er ei skikkelig dårlig tante ass..

Skrevet

Huff, så kjedelig! Den tanta vet virkelig ikke sin besøkelsestid. Ho har kommet på besøk til meg idag også :( jeg er IKKE fornøyd med det :(

Skrevet

Hadde virkelig ikke lyst på besøk før til neste år jeg, og det er skikkelig nedtur.. Men, vi må bare være sterke, og prøve hardere denne pp'n..

Skrevet

Uff så kjedelig Kine-lille! Nedturen er like stor hver gang tanta kommer.... Vet virkelig hvordan du har det nå!

Men du; er du sikker på at alt hcg er ute av kroppen etter sist SA da? Kan være det som lurer deg til å tro at du er gravid vet du...

Evt kan det være en ny graviditet; kjemisk......

Tenkte bare siden IKM og svaaak positiv var på samme dag.....

Sender en stoooor trøsteklem jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...