Gå til innhold

tisser du i dusjen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

neeei... gjør ikke det asså! Det må jo føles fryktelig ekkelt - som å tisse på seg, hehe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, så grisete dere er. Husker tråden jeg angret for at jeg leste for en stund tilbake, med utflodklining på veggene, busespising oa jeg har fortrengt. Urin og avføring skal i kloakken for en grunn!

Skrevet

Jøss, er det virkelig jeg som er unormal her? Nei, jeg tisser ikke i dusjen.. ikke tenkt tanken engang..

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Synes det er temmelig uhygienisk og lavmål.

Tenker at de som tisser i dusjen er de samme som gjør litt av hvert annet også, f. eks ikke vasker hendene etter dobesøk eller før de lager mat, bruker samme kniv til rå kylling og salat osv. Ting henger gjerne sammen;o)

Skrevet

Tissing i dusjen er bare barnemat ;)

Jeg tok sambo på fersken for et par dager siden.

Da sto han og tissa i VASKEN!

Forklaring; Dorommet var opptatt, og det lå klær til bløtlegging i badekaret........

Vel, det ble IKKE noenting på han den kvelden....

Hverken hjemmelaget mat eller kos.

Skrevet

Ehm, anonym 11:11, vet du hvor mye kjemikalier de tilsetter når de rengjør dassvannet vårt, og gjør det om til DRIKKEVANN???

Er nok bedre å spraye litt antibakteriell spray i dusjen da.

Selv tisser jeg bare, og lar det gå i sluken. Jeg er ikke syk, og urinen min bærer ingen smitte. Bare jeg og mannen min som bruker dusjen på det badet.

Skrevet

Mom2Two, hvis du tisser i dusjen, er jo dusjvannet PÅ. Og når vannet kommer ned i strie strømmer, får man vaska hendene samtidlig. Jeg tisser i dusj, og vasker hendene etter dobesøk. Vasker dem for ofte faktisk. Og vet du ikke skal bruke samme kniv til kjøtt og grønt.

Så ikke vær så forutinntatt.

Skrevet

Er det noen som har hørt at urin hjelper mot fotsopp? Eller innbiller jeg med det? Hvis det er riktig, så får man jo slått to fluer i en smekk hvis man har fotsopp ved å tisse på beina i dusjen.

Ooo-hoiii.

Skrevet

Tisser bare i dusjen om kjæresten er med.. det irriterer han sånn! :D hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...