Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #26 Skrevet 14. september 2009 Øh... Dette syns jeg er ekkelt faktisk. NEI, jeg tisser ikke i dusjen! Måtte spørre min mann om han gjorde det, og han sier at han aldri har gjort det. Overrasker meg at så mange gjør det.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #28 Skrevet 14. september 2009 Ja, og ser overhodet ikke problemet med det. Jeg må alltid tisse når vann renner jeg
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #29 Skrevet 14. september 2009 Ugh... Så grose!! Nei, jeg tisser aldri i dusjen! Disgusting!! Hadde aldri trodd det fantes så mange som gjorde det!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #30 Skrevet 15. september 2009 Nei virkelig ikke. Det har jeg ALDRI gjort og kommer heller aldri til å gjøre!!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #31 Skrevet 15. september 2009 Jepp, og tror de fleste gjør det egentlig ikke ekkelt i det hele tatt! Verre om du bæsjer i dusjen!!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #32 Skrevet 15. september 2009 Anonym 20:47. Akkurat sånn var det her og;) Jeg kjefta og fortalte han hvor ekkel han var. Å nå klarer jeg ikke å slutte med det selv.hehe men etter fødselen klarer jeg rett og slett ikke å høre rennende vann uten å tisse:P
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #34 Skrevet 15. september 2009 jg gjør ikke det.. blir raskt masse bakterier vanlig rengjøringsmiddel ikke klarer å vaske vekk..
Gjest Skrevet 15. september 2009 #35 Skrevet 15. september 2009 jeg setter meg på do og tisser FØR jeg går i dusjen.. det blir fort farlige bakterier i urin, selv om det er rent med en gang det kommer ut.. tenk på barna som setter seg ned og fingrer på gulvet... æsj..
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #36 Skrevet 15. september 2009 Bedre at de fingre med tisset som har blitt vasket bort da, enn at de fingrer seg selv. æsj. Å ja jeg tisser i dusjen
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #37 Skrevet 15. september 2009 ja! -kult du spør. Jeg tisser i dusjen- det er praktisk og kjennes naturlig. Urin er ikke skittent og det fortynnes og forsvinner med vannet
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #38 Skrevet 15. september 2009 Nei, men har hatt uhell da jeg var høygravid, hadde til og med vært på do før jeg gikk i dusjen. Men da vannet kom så rant det mellom bena også noen ganger. Da gikk jeg ut av dusjen og peiset på med VARMT vann og skyldte GODT før jeg dusjet vidre. ÆSJ.
Gjest Skrevet 15. september 2009 #39 Skrevet 15. september 2009 Hvorfor er alle som svarer ja, anonyme? Det må jo bety at dere ikke synes det er så greit likevel? Og det er det jo heller ikke
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #40 Skrevet 15. september 2009 Har ikke vært inne på tråden før, for da jeg så overskrifta tenkte jeg. "Øøøh.. hvem i helvete gjør det da?" Nå så jeg til min store overraskelse at tråden hadde fått jævlig mange svar, så da MÅTTE jeg inn å "sjekke ståda". Wow.. er det noe folk gjør? Vannbesparelse? Er nok like, om ikke mer, miljøbevisst enn de fleste, men pisser heller i do uten å trekke opp hver gang, enn å pisse i dusjen:) Jaja.. dere om det. Ikkje piss i min dusj!!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #41 Skrevet 15. september 2009 Gjør det jeg og og ser ingen problemer med det! Gulvet vaskes senere uansett:)
Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 15. september 2009 #42 Skrevet 15. september 2009 Jeg gjorde det når jeg var liten,men nå syns jeg bare det hadde vært ekkelt! Dusjen er ett sted man skal bli rein,og ikke "bade" i bakterier. Håper dere som tisser i dusjen,heller masse klor i dusjen etterpå!
Jahoo Skrevet 15. september 2009 #43 Skrevet 15. september 2009 Det ville jeg aldri gjort! Husker jeg gjorde det da jeg var liten, men nå???? Hjelp, vil ikke låne andres dusjer fra nå av gitt..
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #44 Skrevet 15. september 2009 Hæ??? tisser folk virkelig i dusjen???? Det har jeg aldri hørt om, og heller aldri falt meg inn å gjøre det.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #45 Skrevet 15. september 2009 Nei huff så kvalmt!! jeg tisser i do FØR jeg går i dusjen!! Trodde virkelig ikke det var så mange som gjorde det jeg....
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #46 Skrevet 15. september 2009 "Alt vi trenger å gjøre, er å spraye dusjen med klorinspray eller en bakteriedrepende spray etter at man er ferdig." Der slo du i hjel hele miljøgevinsten med å tisse i dusjen i hvert fall.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #47 Skrevet 15. september 2009 Bakterier? Urin er sterilt når det kommer ut da og i dusjen skylles det jo ned med det samme.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #48 Skrevet 15. september 2009 har dere ikke sett han survivorman? han har drukket sitt eget urin maaaange ganger, og bare man gjorde det før en halvtime så var det ikke noe bakterier der... så er ikke uhygienisk nei...det finns jo faen meg såpe da... du blir jo renere etterpå, enn hvis du har vært på do å bare tørka deg vanlig!!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #50 Skrevet 15. september 2009 Ja, jeg tisser i dusjen. Ser ikke no problem i det. Ingen som har dødd av det sålangt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå