Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 hehe... ja, men det er kun jeg som bor der, og om jeg tisser i do først og drar ned blir vannet plutselig så ekstremt kaldt når doen er ferdig med å fylle opp tanken! flaut, men sant!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 Samboeren min sa det en gang. Jeg fikk helt sjokk over at det i det hele tatt var mulig. Jeg hadde aldri så jeg kunne huske i hele mitt 30 år gamle liv tenkt at det kunne være mulig å gjøre noe så ekkelt. Jeg lirte av meg mye dritt om ekle menn, og at han fikk ikke lov til å gjøre det. Så gikk det et halvt års tid så bare begynte jeg også å gjøre det.Nå gjør jeg det ofte. Helt sjokka over meg selv.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #6 Skrevet 14. september 2009 Hehe intressant (og litt flaut )innlegg,,Har htt litt dårlig samivittigehte for at jeg gjør det og har tenkt at jeg er litt grisete og lat,så det blir spennede å se om det er mange som gjør det..!!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #8 Skrevet 14. september 2009 hehe jeg ler:) ja trur de fleste gjør det!!! skal godt gjøres å la være hi
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #9 Skrevet 14. september 2009 Absolutt! Sparer jo en del vann på å gjøre det. Tenker økologisk.. he he.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #10 Skrevet 14. september 2009 Hehe, HI! Mente du at du tisser "i do" eller svarte du "I do" (engelsk) på om du tisser i dusjen? ;-) Jeg tisser i dusjen!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #11 Skrevet 14. september 2009 Hehe... er kjempeoveraska over at det er så mange som gjør det! gjør det selv, men trodde jeg var veeeeldig ekkel og unormal. Godt å vite! Men det vil nok uansett ikke være noe jeg går rundt å snakker med venninnene mine om.. hihi...
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #12 Skrevet 14. september 2009 Ja, hvis jeg står i dusjen og må tisse så ja da går jeg ikke ut og tørker meg for å tisse også gå i dusjen igjen, akkorat som om de tisset ikke forsvinner sammen med såpe og vann uansett ?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #13 Skrevet 14. september 2009 hehe som i engelsk !!! tisser i dusjen jeg å hehe hi
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 14. september 2009 #14 Skrevet 14. september 2009 nei!! men at andre gjør det, er helt greit for meg
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #15 Skrevet 14. september 2009 Oj, overraskende innlegg... og svar! Dagens lille surprise :-) Jeg gjør det ikke selv, men morsomt å se at så mange andre gjør det :-)
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #17 Skrevet 14. september 2009 sp.mål til vestlandsfanden: om du har besøk av ei venninne og du vet at hun tisser i dusjen DIN, synes du det er ekkelt?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #19 Skrevet 14. september 2009 jeg tisser alltid i dusjen. leste for lenge siden at det skal være bra mot fotsopp, har det ikke, men samtidig så gjør det meg ingenting. etter fødselen ble jeg så glad i dusjhodet som var på badet på kllinikken, og dermed tisset jeg i dusjen hver gang frem til det ikke svidde lenger... hørte andre satte med vannflaske, men dusjen er best i det tilfellet!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #20 Skrevet 14. september 2009 Det er anbefalt å tisse i dusjen for å spare vann. På verdensbasis kunne vi spart usannsynlige mengder drikkevann hvis alle sammen tisset i dusjen. Det er ekstremt viktig å tenke vannbesparing!! Alt vi trenger å gjøre, er å spraye dusjen med klorinspray eller en bakteriedrepende spray etter at man er ferdig. Ja, jeg tisser gjerne i dusjen hvis jeg må der og da. Redd regnskogen. TISS I DUSJEN! http://www.tv2nyhetene.no/snop/-tiss-i-dusjen-for-aa-redde-regnskogen-2845888.html
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #22 Skrevet 14. september 2009 "Ifølge organisasjonen at en enkelt husholdning kan spare opp til 4380 liter vann årlig dersom de spyler toalettet en gang mindre daglig" TISS I DUSJEN.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 14. september 2009 #23 Skrevet 14. september 2009 Svar fra meg angående om jeg synes det er ekkelt om en venninne tisser i dusjen min: hva jeg ikke vet har jeg ikke vondt av, hehe Nei, jeg synes ikke det er så ekkelt. Jeg synes bare det er ekkelt å gjøre det selv.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #24 Skrevet 14. september 2009 Ja klarer ikke å la være. Etter to fødsler har jeg store problemer med å holde meg sånn til vanlig, og når jeg skruer på dusjen og både ser og hører vann, så har jeg ikke sjans til å la være. Det kommer om jeg vil eller ei, selv om jeg nettopp har vært på do.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #25 Skrevet 14. september 2009 Jepp, gjør som Madonna...tisser i dusjen for å unngå fotsopp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå