Gå til innhold

Mallorca

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært der i det siste?

Dumt spm kanskje, men hva får man tak / ikke tak i der? (Vet veldig godt at det ikke er usivilisert samfunn, altså:-)

NAN, middagsglass, grøt, bleier - og hvordan er prisene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Vi har akkurat kommet fra mallorca- Alcudia.

Vi hadde med oss bleier, mme og grøt, men ble fri for mme på slutten og da fikk jeg tak i ferdigblandet melk på pakke. Fant ikke NAN. men så de hadde både bleier (pampers) og middagsglass. men det var ikke spesielt billig.

mme kostet 2 euro og det va ca 200ml i en sånn pakke.

anbefaler deg å ta med om du kan, men det er ikke problem å få tak i om du blir fri. De solgte det både på apotekene og på supermarkedene.

God tur :))

Skrevet

Der er vi mye..

Tok med NAN (ferdig blandet) og grøt..

Kjøpte bleier, middagsglass (de har f.eks Hipp) også har de mange gode smoothier og safter man kan blande med vann.. Nå er det vel ikke så varmt der at hun/han trenger væske hele tiden..

Grøten der er litt rar, ala m sjokolade/vanilje smak etc, og MME noe av det samme.. Glad jeg hadde med det jeg hadde..

Tok ikke mye plass heller da.. 3 boxer grøt og 10 NAN kartonger til 10 dagers ferie..

GOD TUR!!

Skrevet

Hei du,

Vi har vært masse på Mallorca (har leilighet på Alcudia) med våre 3 barn, så jeg har litt erfaring;O) Som Lille My skrev får du tak i pampers, middagsglass etc. Det er litt dyrere, men verdt å kjøpe der fremfor å dra det med seg. Bleier kan kanskje være greit å ta med hjemmefra?

De har NAN på apoteket. Den heter NIDINA og er det samme som NAN. Anbefaler på det sterkeste å kjøpe en boks. Pulveret er i en utrolig praktisk "blikkboks" som det er supert å oppbevare NAN i hjemme. Det er plass til to poser pulver og boksen har en kjempegrei kant som du kan dra skjeen mot for å måle helt riktig!

God tur! Vi kom hjem for et par dager siden og har hatt det supert!

Skrevet

Tusen takk for svar, jenter!

Da vet vi litt mer.

Det er dessverre ikke jeg som skal reise med vesle-jenta, men samboeren min og min svigermor. Jeg må på jobb og får heller satse på å savne dem, og forsøke å ta igjen litt søvn;)

Og forberede meg på å bli avvist av jenta mi når de kommer hjem... Blir grusomt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...