Cathriinee Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 På om at jeg er gravid eller ikke.. I dag skulle jeg hatt IKM, men den har ikke kommet enda.. Lurer på om at jeg tenker for mye på om jeg er gravid og at det er det som forsinker "tante rød".. (?!) Var kvalm og uggen i går kveld, pluss kjempehodepine på ettermiddagen, og samme nå i kveld.. Mye vann som samler seg i munnen, men må ikke kaste opp.. Kaldsvetter gjør jeg også.. (Kan dette være noen tegn, tror dere?) Og nå kjenner jeg at det kniper seg litt nederst i magen .. Er redd for at jeg ikke her heldig denne gangen heller Men, var innom apoteket og kjøpte tester i dag som jeg skal ta i morgen når jeg står opp hvis "tante rød" ikke har kommet enda.. Vil egentlig bare krysse fingrene for meg selv å håpe på det aller beste selv om jeg kan ta vanvittig feil..
3skjønne_vidundere<3 Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Lykke til:) kom med oppdatering i morgen da..spennende!
vi har verdens fineste gull Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 lykke lykke til:)
Cathriinee Skrevet 15. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2009 Da har jeg endelig fått svaret, så om dere lurer så kan dere sjekke ut linken nedenfor http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail_user/563681
Andremann snart? 3.pp Skrevet 15. september 2009 #6 Skrevet 15. september 2009 WOW, den var skikkelig positiv, gratulerer så masse!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå