mammaen til Helle+2 i magen Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Hvordan går det med deg og rugingen ??
Cæm79 Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Hei:) Det går bra!! Skal ta blodprøven i morgen, men har testet positivt to ganger hjemme nå... Og det stemmer nok, for jeg føler det på meg. Hva med deg? Har du tatt en test enda? eller venter du på blodprøven?
mammaen til Helle+2 i magen Skrevet 15. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2009 GRATULERER MED POSITIV TEST!! :) må oppdatere ang. blodprøven i dag .. Jeg ruger fortsatt, rugedag 11, skal ikke ta blodprøve før på fredag. Har hatt litt brune crinone rester, siden dag 8. Men ingen blødning, så jeg krysser fingrene og håper at dette går bra ! Jeg har begynt å få litt lyst å teste hjemme, men sambo vil vi skal vente, så jeg venter nok
Cæm79 Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 Takk! Jeg får ikke svar før på fredag, siden jeg har tatt blodprøven utenfor sykehuset.. Men jeg er ikke i tvil! Det går helt sikkert veldig bra med deg og... Håper virkelig det! Tar dere ikke blodprøve før på dag 15 på haukeland? det er dag 12 her... Ihvertfall, da får vi blodprøvesvaret samtidig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå