Gå til innhold

uttak/innsett uke 42

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Bjørnen Collargol

Hvordan går det med dere damer?

Denne uken har vært et mareritt med tanke på hodepinen. Ennå er det maaange dager igjen til UL og sprøytestart :-p

Håper så inderlig at vi får en kjempebølge med masse positive tester fremover :-)

Heisan Bjørnen Collargol :o)

Her er jeg kommet til dag 5 på spray, og enn så lenge har ikke jeg noen bivirkninger.. men de kommer vel etterhvert!! Er bare 11 dager til vi skal begynne med sprøyte no. Men for deg er det vel lenge.. Noen spesiell grunn til at du skal gå på spray så lenge?

Så kjekt at vi bare blir flere å flere med uttak og insett i uke 42 da. Artig å ha noen å følge :o)

Gjest Bjørnen Collargol

Ingen annen grunn enn at Ullevål har bestemt det slik :-p

Sikkert for å få det til å passe inn hos dem.

Jeg har aldri sprayet så lenge før så.... Uff ja, 11 dager føles som en evighet, hehe :-)

Men på mandag skal jeg på jobbintervju så jeg har i alle fall noe positivt å se frem til underveis i denne sprayinga :-s

Annonse

Hmm.. kjedelig for deg da!!! Men, men.. Må man så må man ;o) Men skjønner at 11 dager føles som en evighet ja.. Håpe bare det blir en real baby boom her inne snart :o)

Åh, jobbintervju.. Håpe du får den da :o) Mye spennende å se frem til fremover du da!!

Gjest Bjørnen Collargol

Oi da sprayer du enda lengre enn meg!!!! Synes synd på deg jeg.....

*klæm*

Ja, jeg gleder meg til intervjuet. Har helt håpløse arbeidstider nå (når jeg ikke er i utvidet permisjon da... hehe). Alle tidligvaktene begynner før barnehagene åpner :-p Og den første vakta begynner 3:55 på natta :-s

Nei, man får prøve å finne noe som er litt mere vettug!

Startet med spray 9.september og begynner med sprøyter 29. september. Skal ta gonal-f 150ie Regner med uttak ca 12. oktober og innsett et par dager etter. Jeg tilhører riksen og dette er mitt andre forsøk. Under første forsøk ble jeg gravid etter å ha fått satt inn 2 dårlige egg, men dette resulterte i en MA etterhvert.

Denne gangen skal det lykkes :-)

Gleder meg til å følge dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...