liljamin Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Jeg skulle hatt mensen for 12 dager siden. Sist mens var veldig rar. Jeg blødde noen dager. Hadde opphold i 4 dager for så å begynne å blø igjen. Tror kanskje det var en kjemisk graviditet eller sa....Eller, rett og slett bare veldig tullete syklus! Rart hvor mye psyken kan spille inn! :-/.... Jeg har bare sånne billigtester liggende. Tok en test for 1 uke siden. Den var negativ, tror jeg??? Kunne skimte en svak strek,,,men, streken skal vel være mye sterkere når en er på overtid?Jeg tok testen etter en kopp kaffe om kvelden, har ikke testet med morgenurin...Spiller det noen rolle, eller? Trodde egentlig ikke det når man er på overtid....??? Takker for svar :-)
Stolt alenemor til tre små Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Noen tester ikke positivt ved ikm, kan faktisk gå lenge over før det skjer noe.. Og siden du testet på 6 dager etter ikm (hvis jeg skjønte riktig), så kan det faktisk være at du ikke hadde nok hcg i urinen til at den slo helt ut.. Kan hende streken blir sterkere nå hvis det er noe der.. Tenkte du på å teste igjen?
liljamin Skrevet 14. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2009 ja, jeg tenkte jeg skulle teste i morgen tidlig....Spennende! :-)
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 virker jo ut som du er gravid da, siden du såg en svak strek OG det var på kvelden! skriv inn i morgen å si hva som skjer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå