Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sendt deg en pm, er så spent på hvordan det gikk med deg i dag = )

Skrevet

Hei. Så hyggelig at du tenker på meg;-) Jeg har foreløbig ikke benyttet meg av pm. Vet at det har vært forsøkt å sende til meg tidligere, uten at det har gått.

Nå går det unna i svingene:-)

Sædprøve til sambo, var som forventet veldig fin:-)

Nå kunne det omsider (stiller spørsmålstegn ved at det ikke har blitt sett før) sees at jeg ikke har de mest aktive eggstokkene. Ikke noe alvorlig feil, men ikke like fulle (hvis man kan kalle det det) som de burde ;-) Jarl (var det det legen het, tro?) mente at dette kan være årsak til at jeg spotter.

Siden jeg venter mens denne uken, skal jeg begynne på stimulering allerede nå!! Dvs at dersom alt går bra og etter planen, skal jeg til uttak og innsett i uke 40. Guri malla.. Så nå er det bare å vente på mensen. Den er nok rett rundt hjørnet. Spotter gjør jeg jo, men er ganske sikker på at mensen kommer for fullt før helgen, ihvertfall.

Ved ivf ihvertfall, er det 75% sjanse for å lykkes totalt på alle forsøkene. Gjennomsnitlig tar det 2,ett eller annet, forsøk for å bli gravid.

Hvordan går det med deg, og hva er dine planer?

Skrevet

Har forresten fått mailen din;-) Men nå har jeg jo svart det her;-)

Skrevet

Åååå, kjære vene, så moro!!!!

Hahahaha, unna i svingen kan du godt si, var du forberedt på at det ble så fort eller?? Skal inn i morra og har vært kvalm av spenning i to dager nå... Fint de har satt av tid til oss i oktober da, håper jeg er like heldig som deg. Ferdig med mens i dag, må vel sikkert vente tre uker til da vel...

Skal du begynne rett på sprøyter, eller ble det spray på deg også?

Merkelig at de ikke har sett på prøver at eggstokkene produserer som de skal da... Og enda godt det ikke har så mye å si når du føst er i gang = )

Blir jo vanvittig spennende å følge med fremover nå = D

Var de hyggelig og snille der inne eller? Håper jeg slipper unna undersøkelse i morra, men jeg er vel ikke så heldig...

Skrevet

Hei!

Hadde fått noen signaler om at det ikke var noen særlig ventetid, men hadde ikke trodd at det kom til å gå SÅ fort:-) Grunnen til det er jo at det klaffet sånn med syklusen ut ifra hvilket regime jeg skal igjennom. Vi skal få ivf, og trenger ikke nedregulering, altså spray. Jeg går rett på stimulering (Menopur, sprøyter) som skal startes 1-3 syklusdag. Kunne ikke passet bedre at jeg venter mens iløpet av de første dagene nå. Regner med at jeg starter på stimulering i morgen el tors.

Men nå ble jeg litt nyskjerrig. Har dere allerede fått den andre timen? Før dere har vært der en første gang?

Det var ikke noe voldsomt galt med eggstokkene mine. Bare ikke like fulle som de kanskje burde vært. Kanskje derfor det ikke har blitt sett på tidligere undersøkelser.

Veldig hyggelige mennesker der inne. Det er mest vanlig at man skal undersøkes, men det går nok veldig bra. De vet hva de driver med, kan du si;-) Masse lykke til!!!!

Skrevet

Vi var inne i dag og det viser seg at jeg også har ikke så fyldig eggpose (eller hva det nå var) som først antatt...

Slipper også nedregulering og skal begynne rett på sprøyter, heldigvis!!

Blir så klart litt venting på meg da, for jeg tarff akkurat uke 42 som er helt full og da blir det ikke no uttak før i kanskje uke 45... Det var litt surt. Skal ringe inn ved neste mens og høre om de har fått noen "avbestillinger" for sikkerhets skyld da...

Dagen gikk mye bedre enn forventa, bortsett fra det litt negative bilde av eggposen da.... Mem men, det kunne ha vært mye verre! Mannens prøve var superduper og han har vært stolt som en hane i hele dag. Hehe, godt han har følelesen av å prestere da...

Jeg får følge med litt på deg jeg da, siden du kommer til å være noen få uker forran meg = ) For så klart går alt som planlagt heretter = D

Skrevet

Du får bare henge på :-) Selvfølgelig går alt på skinner heretter!!! Starter stimulering i morgen, og ul fredag neste uke....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...