Gå til innhold

Noen som hører til i Tromsø??????

Anbefalte innlegg

Hei...

Etter 1 års pause etter 2 fulle forsøk (ingen egg på frys) og akutt sykehusinnleggelse etter siste forsøk, er jeg nå klar til å starte med tredje og siste forsøk... Har ringt inn mens i dag (14.09.09) så håper å starte opp nå i okt.

Så nu lura æ på om det e nån fleir som hører til der oppe.. og vil dele erfaringer o.l :)

Fortsetter under...

Vi hører til i Tromsø. Jeg begynte på spray i dag og regner med uttak i uke 42. Vi hadde et forsøk i 2006 som resulterte i en nydelig jente som blei 2 år i juni.

Er veldig fornøyd med Tromsø. Var endel overstimulert ved siste forsøk og måtte ta blodfortynnende osv, men det gikk helt fint.

Hvorfor ende det i akutt sykehusinnleggelse?

Åh så heldig dere er som fikk dere et lite gull :)

Jeg har ei Jente på 12 år fra før, men jeg og min ektemann som ikke er hennes far er dårlig kombinasjon, så drfor får vi hjelp.

Jeg ble innlagt med unormale blodverdier og kraftig overstimulert, feber og kraftig blødning. Det resulterte i nesten 20 dager på Fragminsprøyte

Men nå er det fordøyd og vi er klare med god oppfølging fra Tromsø for å ta fatt på siste forsøk!.

Annonse

Æ e åsså fra Tromsø :=)

Er veldig fornøyd med behandlinga fra UNN så langt...

Hadde det bare blitt noen gooode resultater også så hadde alt bare vært toppers ;)

Krysse fingran for snarlig befolkningsvekst hær nord !!

Lykke til jenter :=)

Er fra Tromsø og har ei IVF-jente født 07. Har også hatt flere søskenforsøk i 2008,men nå et års pause da det ble slitsomt å ikke få det til i lengden. Også hatt lap (endometriose) uten at DET hjalp noe nevneverdig. Starter på igjen i løpet av noen uker, og gleder meg ikke spesielt til DET...;-)

Heisann

Tenkte at jeg også kan skrive inn her... Jeg og mannen min skal gå gjennom pgd og regner med å starte opp rundt nyttår. Dette blir gjennomført i Stockholm, men mye av oppfølgingen av oss blir her i Tromsø. Vi har ett barn fra før.

Annonse

Hei igjen alle dere!

Nå er det full nedtelling her, starter på spray på onsdag og det er med skrekkblandet fryd.

Første gang gikk sprayingen bra, men forige gang ble jeg veldig hormonell... Huff stakkars gubbe. hahaha!

Håper denne mnd går fort, er så klar for å ruge igjen!

Klemmer til alle som vil ha :)

• 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Hei babyblomsten : )

Så kjekt med fler fra Tromsø. Jeg har bare vært i telefonisk kontakt med dem, men er godt fornøyd så langt.

Jeg er ikke så inne på dette, 6+6 vil det si at du er gravid, eller er det noe før egginsetting?

Lykke til på ultralyden : )

Hellu alle sammen :)

Hører også til Tromsø. Har delvis fullført ett forsøk. Har ett egg på frys etter egguthenting. Ble overstimulert og er fremdeles ganske dårlig. Er faktisk blitt ganske skremt av hele greia og tror ikke jeg klarer gjennomføre forsøket i det hele tatt.

Håper tankene endrer seg litt etter hvert som formen kommer seg :)

Ønsker alle LYKKE TIL i Tromsø.

Så artig at vi kan holde litt kontakten :)

hei Cien!!

:) Gikk kjempe fint på Ul, så et hjerte banke, helt rart, men så fantastisk! :) *lykkelig*

i dag er jeg 7+1 det betyr at jeg er 7 uker + 1 dag gravid! :)

Ønsker deg lykke til.. :)

Mrs.Lotte: Ønsker deg bare masse lykkke til og at du ikke må miste pågangsmotet! :)

• 2 uker senere...

Halloen Tromsøjenter

Hvordan går det med dere og hvor "er" dere i løpet deres?

Jeg skal ringe inn neste mens, så da regner vi med å være i gang med vårt første forsøk. Spennende tider i møte... :-) Litt spent på hvordan det vil være å gå på disse medisinene i jula. Gleder meg i alle fall:-) Snakket med sykehuset i dag på telefonen og glemte helt i forfjamselsen å spørre "når" man begynner på spray i forhold til mensen.. Skal man starte opp når man er ferdig med mensen, eller..? Har ikke ordnet medisiner enda så må derfor få det også på plass nå etterhvert.

Ha en fin-fin fredagskveld, jenter:-)

Hei pærebanan

Hører også til i Tromsø, men etter et misslykket forsøk med ingen egg er det ennå noen måneder før jeg starter igjen....Medisiner i jula er nok ingen problem. Det er bare å nyte maten og la alkoholholdig drikke stå.

Når det gjelder spray så starter du den på dag 15 til 18 etter innringt mens. Da kommer medisiner og resepter og alt du skal ha. Hvis du bor utenfor byen som meg kommer alt i posten. Du må bare spørre etterhvert..

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...