Gå til innhold

Gravid??!

LillePersille88 ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei!:) Har ett spm om festeblødning.. Hadde MA som ble oppdaget 15.aug.. Blødde i 3-4 dager etter jeg hadde kvittert restene, og hadde så brunlig utflod i en uke kanskje.. Vi har bare hatt sex to ganger etter dette.. Så kan ikke kalle oss prøvere denne mnd, ville vente til TR kom og dro igjen.. Hun ventes til helga:P Har normalt sykluser på 28-32 dager.. Vi hadde sex 3. og 8. sept. Hadde to bittesmå dråper blod i innlegget i helga.. Tenkte ikke mer over dette, før jeg så et annet innlegg om festeblødning.. Kan disse to små, mikroskopiske dråpene være en festeblødning? Skal ta gravitest på søndag om ingen TR kommer.. Nå håper jeg at den holder seg borte en god stund, og at jeg er gravid.. Men blir ikke skuffet om jeg ikke er det, siden jeg vet det er en liten sjanse for det:)

Takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vil svare?:)

Skrevet

Man kan være prøver selvom man ikke rakk mer enn to ganger ;-) Vi rakk bare én gang rundt EL, og den satt jaggu!

Er ganske uvitende om festeblødning, hadde ingen selv, men vil likevel ønske deg lykke til! :)

Skrevet

Så sant, så sant:) Jeg vet heller ikke så mye om festeblødninger, har sett at andre har skrevet om det, men vet liksom ikke mer enn at det er en blødning som følge av at egget fester seg:P Ligger jo i ordet, egentlig:P Men takk for svar:)

Skrevet

3. september blir jo da dag 19. i syklusen dersom første blødningsdag var 15. august. Jeg hadde SA som startet 24. august. Begynte å teste etter el på 11. dagen. Fikk positiv test 19. dag. Vanligvis har jeg 28 dagers syklus og har tidligere testet el på dag 15 i syklusen. regner med at jeg er litt forsinket i syklusen grunnet SA. Det kan jo du ha vært også. For hvis du som meg hadde el den 19. kan du jo være gravid:) Jeg ville tatt en test dagen etter IKM. Disser sermiene kan jo overleve i opptil 6 døgn også, så kanskje du har truffet også selv om el har vært senere enn dag 19.

Ønsker deg lykke til :)

Har prøvd å svare deg etter beste evne. Er så kjipt om ingen svarer ;)

Skrevet

Hei! Jeg har hatt festeblødning og det var da kun 2 dråper blod.. Masse lykke til :-)

Skrevet

Takk for svar:) Om det er dagen jeg kvitterte som skal regnes som 1.blødningsdag, så var det den 17.aug:) Glemte å skrive det:P Kan godt være at EL var senere ja:) Hadde vært fint å vært gravid, så jeg slipper den prøvingen. Hadde 11pp på denne graviditeten, og var førstegangsgravid. Vil bare bli gravid snarest mulig!:D

Skrevet

Ja, dette blir spennende!:) Får håpe tanta holder seg langt unna. Men vil ikke håpe så alt for mye i denne "pp" ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...