Gå til innhold

?Meg og lille snuppis?J06+2MA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei du!

Har fulgt med på deg en stund, så jeg vet hva du har vært gjennom. Skjønner veldig godt at du syns ting er litt tungt nå. Tenkte bare jeg ville dele min erfaring med deg. Jeg en positiv test for knappe to uker siden, da hadde det gått nesten et år siden jeg mistet i MA (krysser fingrene for at ting går veien denne gangen...). En ting jeg er helt sikker på er at det er fotsoneterapi/akupunktur som hjalp meg, og jeg angrer litt på at jeg ikke begynte med det tidligere etter MA-en for å få orden på kroppen min igjen. Kroppen min manglet energi, og det var nok derfor jeg ikke klarte å bli gravid igjen. I tillegg hjalp det sikkert ikke at jeg var så VELDIG klar for å gi dattern min på tre år et søsken, tenkte mye på det. I hvertfall, etter å ha gått noen ganger til en koselig dame som ga meg både fotsone og akupunktur kjente jeg plutselig at kroppen min fikk en energi som jeg ikke kan huske at jeg har hatt på LENGE. Samtidig med dette ble kroppen min også mye roligere, jeg "visste" bare at ting kom til å ordne seg, så jeg slappet mye mer av. Noen dager etter dette hadde jeg eggløsning, og da klaffet det gitt...

Selv om dette selvfølgelig ikke trenger å gjelde alle vil jeg på det sterkeste anbefale det. For meg ble det nesten en form for terapi også, og utrolig deilig fotbehandling:-D Kjenner meg bare sånn igjen i situasjonen din, følte derfor for å dele dette.

Det kan jo være verdt et forsøk?

Lykke lykke til:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Tusen, tusen takk for at du ville dele din historie med meg og gratulerer sååå mye med positiv test!! Jeg krysser fingrene for at det går bra denne gangen! Ville bare ønske deg riktig lykke til videre i svangerskapet og så skal jeg seriøst ta opp akupunktur, begynte på det i sommer, men etter fire behandlinger sa akupunktøren at jeg ikke responderte, så hun ville ikke melke meg for penger når det ikke ville hjelpe! Det er visst ikke alle som har like god effekt, men fotsoneterapi høres spennende ut, her prøves alt :-)

Stooor klem fra en som satte kjempestor pris på innlegget til meg...

Skrevet

Hei igjen:-)

Jeg gikk først til ei dame som kun brukte akupunktur på meg, og selv om jeg tror at kroppen min responderte noe på de nålene hun satte var det først da jeg byttet til kombinasjonen av fotsone og akupunktur at effekten kom skikkelig. Jeg har egentlig mest tro på fotsonebiten, men det kan jo hende at noen er flinkere med nåler enn andre også? Jeg gikk til Anny Carlsson på Torshov Naturmedisinskesenter, men du bor vel kanskje ikke i nærheten av dette? Hun var så utrolig positiv, og gjorde at jeg bare fikk en indre ro om at ting kom til å ordne seg. Fint å ha noen sånne rundt seg, spesielt hvis man er litt "nede" selv.:-)

Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...