Ønsker troll 2010 Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Jeg er i mon første pp nå. Hadde IKM tirsdag for en uke siden, men ingen mens og negativ test. Har egentlig tatt det helt rolig, og regnet med at det bare er syklusen min som surrer litt etter pilleslutt. Onsdag skal jeg gi blod, og ville derfor teste meg en gang til i dag for sikkerhetsskyld, iomed at man ikke kan gi blod hvis man er gravid. Kjøpte en Clear Blue digital i dag og testet etter jobb. Der sto det GRAVID en stund før det hadde gått 3 min...tror ikke det hadde gått to engang jeg...??????? Vet at tester kan ta feil, men tar de feil den veien også??? Kan det hende jeg ikke er det selv om den sa det??? FØler meg jo over hodet ikke gravid... Hjeeeeelp... Vet ikke om jeg tør å glede meg over det.....
zadine Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 Da er du nok gravid ;-) Grattis, kos deg med svangerskapet
Stolt alenemor til tre små Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 CB digital pleier sjelden å gi feilsvar den veien, og den er ikke like følsom som f.eks den vanlige CB, tror jeg.. Så jeg gratulerer deg med en liten spire..
Ønsker troll 2010 Skrevet 14. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2009 Hjeeeelp.... Er jo kjempe glad, men tror ikke helt på det.... Tusen takk til dere alle... Håper den sitter Lykke til videre...da flytter jeg over til første trimester hvis jeg tør Iiiiiiiiiihhhhhhhhhhh..........
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 14. september 2009 #7 Skrevet 14. september 2009 gratulerer så mye:-)( digital test er jo sikker så vidt jeg vet)
sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 14. september 2009 #8 Skrevet 14. september 2009 GRATULERER!!! Du er nok gravid, ja! Har aldri hørt at den tar feil
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 14. september 2009 #9 Skrevet 14. september 2009 åååh gratulerer
N_79 Skrevet 14. september 2009 #10 Skrevet 14. september 2009 gratulerer masse testene skal ikke vise positiv om den ikke er det. Det er jo graviditetshormonet som gjør at testen blir positiv og den kommer IKKE opp om du ikke er gravid! Så GRATULERER igjen...du har nok en spire i magen
Ønsker troll 2010 Skrevet 15. september 2009 Forfatter #11 Skrevet 15. september 2009 Da har jeg testet igjen. Denne gangen med en Claer Blue Digitial som også viser hvor langt man er på vei. Det sto GRAVID i dag også, så jeg må vel bare begynne å tro på det Sto også at forteret var 2-3 uker. Det stemmer nok, for har akkurat gått 5 fulle uker i dag 5+0 i dag... Fantastisk følelse Takker for meg for denne gang, og ønsker dere andre masse masse lykke til videre...
Vårbarnet med to små Skrevet 15. september 2009 #12 Skrevet 15. september 2009 GRATULERER OG LYKKE TIL og kos deg inne på 1.trim!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå