Gå til innhold

Noen som har spottet, men likevel vært gravide???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på dette her. Eller er det uansett mensen som kommer?

Takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei:) I mitt første svangerskap spottet jeg så mye at jeg var helt sikker på at mensen kom! Det kunne stemme med noe annet liksom. Men ble aldri friskt blod. Bare brunt. Det ga seg aldri, så tok en test. Og den var positiv:) Var sikker på å miste, siden jeg hadde små-blødninger ganske lenge. Men hun er godt pakket inn under dyna nå:) Masse lykke til!!! Ps: Det er ganske vanlig å ha litt småblødninger i begynnelsen. Hvordan er det hos deg da?

Skrevet

Hei silje!

Takk for svar! Det var litt sånn brunt i natt, men ganske lite. Synes bare det er så rart. Har snart vært uten p-pillen i 1 år og har aldri spottet før. Mensen kommer alltid uten noe forvarsel. For 2 mnd siden var det akkurat det samme. Hadde aldri spottet før, og da kom vel mensen etter en 4-5 dager. Er så redd for at det er det samme. Lurer bare på om jeg nå skal ha det slik hver gang..

Går på do og sjekker hele tiden, ingen mensen ennå.

Men godt å vite at noen faktisk spotter ved graviditet! Føler kanskje vi har truffet denne gang, men får vente og se.

Klem

Skrevet

Hei igjen:) Jeg hadde heller aldri spottet på det viset før. Husker jeg var ganske forvirra og fortvila:/ Det holdt nok på sånn iihvertfall i 4 dgr. Husker ikke helt hvor lenge, men det var endel dager. Skjønner deg veldig godt. Det er nesten så do-besøkene blir skumle. Det brune er gammelt blod fra sist syklus. Og er ikke farlig. Vent et par dager til, så tester du:) Vet du sånn ca hvilken dag du er på?

Skrevet

Fikk TR i dag :(

Hadde bare et ørlite håp på at det kunne være noe der. Det gikk jo så bra under denne pp. Er vanskelig å vite om denne her spottingen er mens som kommer eller om en er gravid. Fy søren så mye vi skal tenke på. Men så gikk det da altså slik..

Bedre lykke neste pp. Håper det går bedre med deg!

Skrevet

Kjedelig da:( Går noen dager som en er litt deppa, og så nærmer det seg el. Og da skyter håpet i været igjen:) Venter tr i løpet av helga her. Håper jo ikke den kommer. Men tror nok den gjør det:( Ønsker deg masse lykke til i neste mnd:):) Vi klarer det en gang vet du;) Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...