Bonnie & Clyde Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 To dager etter IKM. Testet i ettermiddag og fikk fram en tynn loddrett blå strek. Den vannrette er betraktelig tydeligere, men likevel skimtes et kryss. Noen som har erfaring og som kan dele med meg i påvente av apotektur i morgen???
Andremann snart? 3.pp Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Du er nok gravid ja! så lenge du ser streken og det er blåfarge i den, så betyr det at det er hcg i urinen og det = GRAVID!!! Gratulerer!
Bonnie & Clyde Skrevet 15. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2009 Nei og nei og neeei!!!!!! Ny test i dag tidlig. Fortsatt en lyseblå strek og et synlig kryss. Prøvde meg med digital i ettermiddag og gjett; IKKE GRAVID.... Ååååååh!!!!!!!!!!
SkyBaby Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 Jeg opplevde det samme forrige måned med CB, den vannrette var der men så var det en tynn blå strek på den horisontale.. =et kryss.. Men neida, TR kom og det var det.. Men, det samme har skjedd nå. Tok en test i går for "morro skyld" og det var akkurat det samme bortsett fra at den tynne horisontale streken kom mye fortere. Forventer det verste men er jo lov å håpe
SkyBaby Skrevet 15. september 2009 #5 Skrevet 15. september 2009 Flere som har opplevd dette foressten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå