Vårbarnet med to små Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 hvor lenge er det vanlig å spotte?? Jeg hadde bare ca halv dag med spotting før. Nå har jeg spottet bitte bitte litt (ca tre dråper) siden torsdag eller fredag. Ingen ting i går, søndag, og litt igjen idag... Også begynner jeg å få så vondt i puppene, noe jeg heller aldri har til vanlig. Kroppen skal ikke være lett å forstå seg på.
Stolt alenemor til tre små Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Det er ingenting som heter normalt sånn generelt.. Det kommer liksom ann på hver og en, om det er normalt for den.. Plutselig skjer det noe som ikke er normalt for en, men som skjer bare en gang og ferdig med det.. I vilken sammenheng tenker du på spotting.. Er det snart tid for el, eller er det snart ikm eller har du passert ikm uten positiv test, eller?
Vårbarnet med to små Skrevet 15. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2009 trodde jeg skulle hatt IKM 2. sept, testet en svakt positiv og 8 negative tester. I dag virker det som TR har kommet godt innenfor dørstokken, med både vondt i korsrygg og mage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå