benahm Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 hei..har bare vært å lest inne på disse sidene siden jeg er i samme situasjon som mange av dere...idag har jeg vært så dum å testet og kommet kun til rugedag 10. ingen symptomer på noe som helst men testen var blendahvit....er d noen sjanse videre d siste fire dagene for at dette skal snu tru...blir så lei meg...dette er 2 forsøk.
Phoenix1 Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Hei du. Tror nok rugedag 10 kan være litt tidlig. Har hørt om de som tester på dag 10 og som har fått positiv test senere. Jeg e på dag 7 i dag. Må klare å vente te dag 14...Har ikke helt troen på at det går veien...e jammen en tøff tid dette her... :-/ Ønsker deg masse lykke til iallefall. Klemmer:)
benahm Skrevet 14. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2009 Sist gang jeg hadde ivf forsøk testet jeg positivt dag 10 var vel derfor jeg håpet det skulle vise positiv nå også..sist gang varte kun i to uker før jeg begynte blø..er så utrolig tøft dette her altså...håper jo at kanskje kanskje på dag 14 at den blir positiv men mistet håpet idag..Du får ha lykke til du også.. klemmer
to snart tre Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 IKKE MIST HÅPET:=) Flere som tidligere har kommentert her inne at de har testet negativt tidligere enn testdagen du får av legen. Testet negativt i helgen, men da etter testdatoen. Da er det helt annet. Mange som velger å ikke teste før testdatoen, i frykt for å bli skuffet uten grunn. Har ei venninne som testet negativt på dag 13, men positivt på dag 15. Så jo da, det er helt klart mer enn mulig for at testen kan bli positiv på testdatoen selv om den er negativ på dag 10. Og hun venninna mi hadde tidlig postiv test på førstemann, og veldig sen positiv test på nr 2:=). Så tydeligvis at hcg hormonet ikke kom i like stor fart i kroppen hennes når hun ble gravid andre gangen... Lykke til - vi heier på at det går din vei denne gangen og at testen blir positiv på testdagen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå