saa09 Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Jeg skal på tidlig ultralyd i morgen, hva kan jeg forvente å se. Er 4+6 i morgen. Noen som evt har sett hjerteslag, eller er det for tidlig??
Andremann snart? 3.pp Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Tror du bør forberede deg på at de ikke kan se hjerteslag. Det de kan se er plommesekken, og at det er noe der!! Lykke til meg det første synet av babyen din:)
saa09 Skrevet 14. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2009 Takk for svar, jeg regnet ikke med at det var noe annet å se, men det blir spennede likevell. Gleder meg masse:-)
solstråla har fått nr.2 Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 Jeg skal også på tidlig ul denne uken-onsdag. Er da 7+3 og håper virkelig det er mulig å se et lite hjerte slå. Lykke til:)
<3A&A<3 Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 Jeg var på tidlig ultralyd i dag,og så at hjertet banket:) Er egenlig 7 uker på vei etter sist mens-men hun satt meg til 6 uker,og det stemmer med mine beregninger å... Hun sa at alt så bra ut-livmor-plommesekken og lille klumpen:) Så hvis du mener 4 uker på fosteret,så får du se hjertet som banker:)Hvis du er 4 uker på vei og fosteret 2 uker,så ser du nok ikke et bankene hjerte enda... Hvis du går inn her :http://www.babyverden.no/Tema/Temakategorier/Den-gravide-kvinnen/Animasjon/Se-barnet-og-magen-din-vokse/ Så kan du se hvordan det utvikler seg...
Fullt hus :) Skrevet 14. september 2009 #6 Skrevet 14. september 2009 før uke 5 er det ikke sikkert de ser noen ting på UL det gjorde de ikke på meg sist. var 4+5 på UL.
Stolt tvillingmor Skrevet 14. september 2009 #7 Skrevet 14. september 2009 Mest sannsynlig ser man bare ekstra tykke slimhinner. Det er altfor tidlig å se noe hjerte når du er 4+6 - husk at fosteret ligger 2 uker etter deg, og følgelig er 2+6. Men lykke til uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå