Gå til innhold

Du/dere negative anonyme...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at det er endel anonyme innlegg her som er ganske negative. Vi jenter skal liksom bare gi opp vår drøm om (flere) barn hvis mannen ikke er klar, vi skal ikke mase eller noe.

Selvfølgelig bør man være to om beslutningen om å få barn, men man bør da jammen være to om beslutningen om å ikke få barn også!

Og har man blitt gravid på tross av prevansjon, eller valgt å ikke bruke prevansjon så er man jammen meg to om ansvaret også!

Hvordan kan noen mene at jenta kan bare ha det så godt hvis mannen da forlater henne fordi hun ikke vil ta abort?

Hvorfor er slike innlegg nesten uten unntak anonyme?

Hva gjør du/dere som skriver dette egentlig på dette forumet?

Jeg bare lurer...

Det var dagens utblåsning fra meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fullstendig enig!!! Mange veldig negative anonyme her...!

Skrevet

Enig jeg og. Greit å være kritisk, men gjerne også saklig. Synes folk kan ha et nick i det minste. Om en ikke har det er det jo ganske åpenbart at en ikke er interessert i å få svar på sine innlegg, men bare er ute etter å sure opp stemninga.

Skrevet

Veldig godt sagt, Tarzan! :-) Det beste innlegget jeg har lest her inne.. :-) Enhver kvinner er ansvarlig for sin egen lykke, og du går foran som et godt eksempel på det. :-) Det virker som om det er tak i deg, håper at du lykkes med å få flere barn. :-)

Skrevet

Må bare si meg enig her også!! Du er et godt forbilde på å ta ansvar for eget liv!! :D

• 3 uker senere...
Skrevet

Merkelig at ingen svarte anonymt på denne tråden... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...