ms.førstegang Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Forrige uke, satt jeg med en svak positiv QR i hånda, skalv av lykke! Torsdag hadde jeg time til legen. Men om morgenen så begynte jeg å blø.. Ikke mye. Dro til legen, hun tok GU alikevel, og antok at jeg var ikke mer enn 6 uker på vei grunnet str på livmoren. Men hun antok at dette kom til å ende i abort. Nå sitter jeg her, 4 dager etter, og igår sluttet jeg å blø. 3 dager med blod er alt for lite til å være en mens for min del. Og jeg har nesten ikke blødd i det heletatt. Ikke smerter eller noe. Og jeg har alltid menssmerter under mens. Ingen antydninger engang! Jeg sliter enda med små kvalme og hodepine. Tror dere jeg har hatt en SA? Hva tror dere? Noen meninger? Jeg får svar på Hcg blodprøven i morgen mest sannsynligvis.. Huff, blir helt rar av dette her jeg..
Stolt alenemor til tre små Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Har du tatt flere blodprøver, for å se om hcg-nivået synker eller stiger? Hvis du har det, så er det ingenting du kan gjøre enn å vente gitt.. Men jeg krysser fingrene for at det ikke har endt i sa.. Syns at det er rart at legen kan komme med et slikt utsagn ved første GU.. Men noen leger har jo som regel sett det så mange ganger at de antar slike ting, for så å få seg et lite sjokk at det kanskje ikke er tilfelle..
-68mamma Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 Du kan vel ikke få noe svar før du får målt hcg to ganger for å se om det stiger eller synker. En graviditetstest vil jo slå ut nå uansett om du er gravid eller nettopp har mistet. Tror du må vente. Skal du ta prøve med to dagers mellomrom ? (hcg dobles jo annenhver dag)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå