lalla2008 Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 og det er nok mensen. Jeg føler en uendelig sorg. Vi hadde satt inn 2 egg på vårt 4. forsøk, men ingen av de skulle feste seg. Jeg begynner å miste håp....og tenker hva nå?
mammaen til Helle+2 i magen Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 å nei så trist ! :( og så på ruge dag 13 da... er det ikke sjans for at du kan være gravid selv om du blør, når du satte inn 2 egg.. ? kanskje du skal ringe ivf seksjonen og høre med de om det kanskje fortsatt er håp. Forstår godt sorgen du føler, håper det bare er en tulle blødning!! trøsteklem !
lalla2008 Skrevet 14. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2009 Tusen takk for trøsteklem . Ja, det skal jeg gjøre i morgen. Jeg har tenkt at løpet er helt kjørt. Tenkte kjøpe en graviditetstest i dag, har nemlig ikke tatt en enda. Tenkte jeg skulle vente så lenge så mulig. Kan det virkelig være mulig å blø en del, men allikevel være gravid? Med tanke på at jeg hadde satt inn to egg. Det hadde jo vært fantastisk!!
gull-håp Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 hei lalla2008 Veldig trist å lese dette. Har nok opplevd dette jeg også og vet så altfor godt hvordan du har det nå. Uten å ville gi noen falske forhåpninger så vil jeg si at ja, det er mulig at du mister ett av eggene og at det andre blir værende der vi helst vil ha det. Har du vurdert å bruke akupunktur? Det sies at det kan hjelpe noen med å få eggene til å feste seg.
to snart tre Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 Uff så trist å høre! Vet godt litt hvordan du har det. Testet negativt i helgen etter testdato på fredag og begynte å blø i dag. I helgen var jeg totalt trøsteløs, nå ser jeg heldigvis litt lysere på det etter som timene går videre.... Helt enig med andre innlegg her, du burde ta en test i morgen som planlagt - uavhengig av blødningen! Kan hende du har mistet ett egg bare. Har hørt om andre som har blødd nok til å tro at de har mistet sjansen for å så å teste positivt på testdagen som klinikken har oppgitt. Håpet må aldri være ute før man har testet, testet og testet tenker nå jeg:) Jeg håper så inderlig for deg, at blødningen er bare tull og positiv test lyser mot deg i morgen!!! Tenker på deg og krysser fingrer og tær!!!! Hold oss oppdatert da:=)
tuttelura Skrevet 14. september 2009 #6 Skrevet 14. september 2009 Uff, føler med deg og synes jeg kjenner skuffelsen helt hit:-( Krysser fingrene for at blødningen stopper og at du får en positiv overraskelse ved test.. Varme tanker til deg:-)
Simeli Skrevet 15. september 2009 #7 Skrevet 15. september 2009 Åhh jeg føler så med deg! Har vært igjennom det 2 ganger selv. Den følelsen når du begynner å blø er helt forferdelig! Men prøv å tenk positivt! På mine 2 første forsøk ville ikke egget feste seg, jeg begynte å lure på om noe var veldig galt med meg.... Men det er vist helt tilfeldig om det fester seg eller ikke. Men på 3 forsøk fungerte det! :0) Jeg tror det hjelper ikke tenke så hardt på det, la kroppen gjore jobben og prøve som best man kan å slappe av. Jeg vet at det ikke er sikkert noe av dette hjelper deg i sorgen nå, men vil så gjerne sende deg noen gode tanker og håp. For det vil fungere en gang, bare vent å se :0) Lykke til videre og hold håpet oppe. Mange klemmer av medfølelse :0)
lalla2008 Skrevet 15. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 15. september 2009 Hei jenter! Tusen takk for støtte og klemmer. Det hjelper utrolig mye å få det fra andre i samme situasjon. Jeg blør fortsatt . Tok en test i går og det ble et ugydlig resultat, ikke vet jeg hvorfor. Tok en test til i dag, og den viste utrolig nok et veldig svakt kryss....men tror det eventuelt er medisiner? Jeg blør mye og føler meg ikke gravid i det hele tatt, så jeg kan da virkelig ikke være gravid???? Jeg skal ta en test om tre dager igjen, men resultatet er vel ikke gravid. Føler meg helt tom og trist, og dere vet jo akkurat hva jeg snakker om. Jeg holder dere videre oppdatert uansett. Gull-håp: Jeg har tatt akupuntur i nesten 2 år, men bortsett fra dette siste forsøket. Det er ikke hjulpet meg til å bli gravid, men hjulpet mot mange andre plager. Håper alt er bra med dere? Hvordan er status? Stor klem til dere alle
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 15. september 2009 #9 Skrevet 15. september 2009 hei ville bare si at jeg håååper krysset blir sterkere om noen dager!! ka jo være bare skjøre slimhinner også vettu;) kanskje du kan prøve den digitale? masse lykke til!!!! god klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå