sweet<3 Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 hei alle sammen:)høsten har kommet for fullt,og kveldene som er blitt mørkere drar med seg en melankolsk stemning..tankene sitter løst og det gjør gråten å...klarer meg ganske bra 90%av tiden,nå når vi trer inn i vår 13mnd som prøvere..MEN det begynner bli tungt og bli skuffet gang på gang,og er meget lei kommentarer på at nå må vi sette i gang og prøve m nmr 2(har en jente 04 fra før)..har kun fortalt de nærmeste av de nærme venner at vi prøver. i går fikk jeg en mld på face at min barndommsvenninde skal ha nmr 2,de har vel "prøvd"7-8 uker,kjempe gla på hennes vegne..men klarer ikke glede meg over det..ble helt hysterisk,og gråt og gråt.er fortsatt nede i d sorte hullet,og denne gang tror j d tar litt tid før jeg våger meg ut igjen!! mannen min har vært til sjekk på riksen,får svar denne uken..veldig spennende,men samtidig kjenner jeg litt på følelsen av at jeg har mistet litt håpet!må legge til at jeg har d veldig bra,flott mann og en hærlig datter,god økonomi,hus,bil og jobb...så det er ikke synd på meg,og dette blir ikke skrevet for at dere skal syntes det heller. men trenger bare ett sted hvor tankene kan få lov til og bli ord,uten at d medfører vidre forklaring.. hvordan skal jeg orke og fortsette??,hodet og tankene mine er over alt..hvorfor klarer jeg bare ikke nyte min flotte sunne datter,til det fulle istedet for og ønske mer... men d er kanskje sånn med oss mennesker at vi klarer ikke helt sette pris på et vi har før vi mister det,og med dette mener jeg ikke at j ikke stter pris på datteren min,men bare ALT..vær fornøyd liksom....la det ligge!!!offf,legger meg under dyna igjen,og blir her litt til..ingen som ser tårene,hører gråten..kan bare ligge,og vær MEG.... dette ble et langt,håpløst skrevet notis..men som sagt d er tanker overført til bokstaver...ønsker dere alle lykke til,og ta GODT vare på familien deres:)lev nå..i dag....klemmer
SkyBaby Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Hei sweet <3 Jeg vet alt om det med "ny knekk" måned etter måned. Det er utrolig tungt for hver gang TR kommer. Vi har prøvd i 4 år og fortsatt ingen spire. Jeg tror det er viktig å komme seg litt unna hverdagen, jeg jobber mye og er veldig opptatt av den. I tillegg har jeg begynt på Grete Roede, for å lære enda mer om godt kosthold og trening Synes det går veldig bra, har faktisk gått ned 2,4 kg prøv å finne noe du liker å drive med, som gjør at du fokuserer litt mindre på selve prøvingen. Bare kos dere med hyrdestundene og ta vare på selve kjæreste-tiden Lykke til! Klem
sweet<3 Skrevet 14. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2009 nå er jeg bare såå langt nede..men skjønner jo at du må jo ha d enda tøffere.....vet du hvorfor spiren ikke sitter hos dere??eller bare laffer d ikke??er så redd for og havne i kategorien"dere er friske og alt er ok,men d bare klaffer ikke for akkurat dere 2".....:/ godt og høre at du har funnet noe som du liker og pusle med..tenkte jeg skulle begynne svømme,men akkurat nå føler j meg veldig usosial..har ikke lyst til og møte andre!! og d m prøving,føler absolut ikke at vi stresser m det,har ikke tatt el tester,temp osv..gjør d når vi har lyst:)men d ser ikke ut til og hjelpe.... ønsker deg alt godt,og at du beholder håpet om kulpå magen:)
-68mamma Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 Vil bare få ønske dere lykke til ! Hvis dere har et barn sammen fra før så VET dere jo at dere kan få det til, og det er vel deilig å vite ? (selv om det er trist at det tar tid) Anbefaler deg veldig å ha et parallelt prosjekt (som en annen nevnte) så ikke alt her i livet dreier seg om babylaging. Jeg har et treningsprosjekt mens jeg venter, så jeg kan være i best mulig form og slankest mulig, hvis jeg skulle være så heldig at jeg blir gravid igjen. Slik at jeg ikke ender opp kjempetjukk etter en tredjemann (slik som med de andre to) :-)
*shehasmyheart* Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 Kjære deg:) Først får den god klem! Forstår deg så inderlig godt. Jeg har ikke helt dagen selv her, så blir kanskje vanskelig å køfte deg opp... Men jeg kan si at jeg vet og forstår. Og at dagene går opp og ned. Noen ganger makter jeg ikke alle gravide! Beklager. Men sånn føles det av og til. Det bare minner meg på alt. Det som vi må prøve på, er å få tankene litt over på noe annet. Det er ikke lett. Men det føles faktisk ganske bra når det skjer;) Jeg har også en datter. Hun er 3 år:) Helt forelsket i henne! Jeg skjønner hva du mener. Men jeg tror du klarer å nyte din datter:) Du føler det nok bare sånn i dag. At du bare strever etter mer, og ikke alltid "ser" henne. Men det gjør du:) Helt sikker på det. Føler sånn litt jeg også av og til. Jeg er sykemeldt, av grunner du kan se på profilen min. Så jeg prøver å opparbeide overskudd de dagene hun er i barnehagen. Og når hun kommer hjem, dreier det seg bare om henne. En dag, kjære deg, er det vår tur til å kunne rope ut: Jeg er gravid! Det vet jeg! Jeg ønsker deg all mulig lykke til, og at dagen i morra kanskje kan bli litt lettere enn dagen i dag:)
*shehasmyheart* Skrevet 14. september 2009 #6 Skrevet 14. september 2009 Men treffe riktige taster, det er jeg god på Du skjønner forhåpentligvis hva jeg mener;)
SkyBaby Skrevet 14. september 2009 #7 Skrevet 14. september 2009 Hei igjen, nei vi har ikke fått noe konkret svar om hva som "feiler" oss, i ifølge legene, ingenting..men er nok bare ikke ment for oss å få barn. Prøver å legge det fra oss, men vi har jo håpet ennå Så vi får se Svømming er jo veldig god trening, men hvis du ikke ønsker å møte folk er vel en svømmehall ikke det mest ideelle. Jeg har merket at trening og jobb har hjulpet meg med å få tankene over på noe annet.. Og treningen er også god å ha for å få ut den energien/frustrasjonen man har inne pga alt vi går igjennom. Vi får krysse fingrene og håpe at det en eller annen gang sitter en liten spire i magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå