Gå til innhold

Forslag til dåpsgave til gutt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes SingSang var en veldig fin idé. Eller en sparebøsse i sølv. Jeg ville ikke turt å kjøpe dåpstallerken, for sånne ting er jo umulig å bytte hvis man har gravert. Og det er jo stor sjanse for at noen andre kjøper det.

Trehjulsykkel. Stokke spise stol.

Har litt sans for noe som kan brukes.

Er jo litt "gammeldags" med tallerken med gravering.

Debatt her inne, vddr. dette var jo flertallet for at dette er litt "ut" og ikke noe man hverken ønsker som gave eller kommer til å henge opp.

Min sønn fikk 2, heldigvis uten gravering så jeg kunne bytte dem.

Annonse

Jeg synes eventyrsamlinger er fint. Det er noe som kan brukes, og som man kan få glede av hele livet....til og med neste generasjon.

Ellers synes nå jeg at disse sølvrullene til å oppbevare fødsels-, og/eller dåpsattest i er fine.

Lykke til!

• 1 måned senere...

-Savnet selv å få smykke til gutta, synes det er kjempefint med ett lite armbånd eller halskjede på en gutt.

-Ellers satte vi stor pris på bøker som kardemommeby og evenyrsamlinger.

-Bruksting som tripp, trapp stol og annet er jo også supert!

-Ramme med hånd/fotavtrykk som foreldrene kan lage selv.

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Sist jeg var i dåp var jeg "bare gjest", da kjøpte jeg et blått forgylt kors med kjede til gutten i pia og per serien, de ble vedlig glade for det iallefall. kosta 300,- Når jeg har vært fadder gir jeg som regel for mere da..

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Sett med tallerken, skål og kopp med navn fikk vi, gjør jo heller ingenting om man får flere da de brukes daglig. Vi fikk to sett med barnebestikk, men kun det ene settet som er "brukervennlig", det andre er bare til pynt (les: dårlig kjøp).

Vi bestilte fra en kunstner til vår nevø, valgte motiv og fikk påmalt navn. Ellers er de med mummi (tror jeg har sett at de har dem på Elkjøp, faktisk) kjempesøte og passer godt til både gutter og jenter. Ble også veldig glad for eventyrbøker og sangbøker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...