Gå til innhold

Noen som vil tyde testen min!??! :D (bildeeeee..)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser streken på strimmelen, men ikke på den andre.. :(

Kan jo være bildet sin skyld det, pleier ikke å syntes så godt på bilder sånne streker.. :(

Skrevet

hmm..jeg ser ingen strek på den underste testen..men den over var det noe på..men veldig svak da.. . test om et par dager igjen, så er du sikker! evt gå til legen å få målt hcg i blodet. noen utvikler sent hcg, mens andre har mer hcg kronisk! lykke til :)

Skrevet

Kan ikke se at det er to streker der jeg.... (sorry)

Skal ikke begge strekene bli så synlige at det ikke er noen tvil da ?

Skrevet

Hei hei:) Jeg ser en svak strek på den ene:) Jeg er ikke vant med de testene, så kan ikke si noe annet i forhold til det. Er du over ikm?

Skrevet

Der e strek på den nederste og..men den ligger midt i grenseland på skyggestrek og svaaak svak strek. Men sterkere enn i går! Var ultrasvak-eg-tror-eg-innbiller-meg-det-strek på dei i går..hehe.

Kine-lille..bildet var litt langt fra. Så vanskelig å se nøye..Men eg tror eg ser streken din!! Oooh..det e så spennande!!! :D

Skrevet

..e på dag 47 i syklusen....har ikkje peil når ikm verken er eller var! Woho...kontroll på syklusen ja..kremt..

Skrevet

slike streker har jeg fått mange ganger uten og være gravid desverre...

Skrevet

Der så eg jammen meg ein strek ja! Men akkurat hvilken type e ikkje godt å sei..hehe.. ååå...nå kan det bli i mårra med ein gang!! Hehe..leeenge å vente 24 timer for å teste på nytt :P

Skrevet

E nok normalt at den blir sterkere. Så lenge streken var der føøør tia gjekk ut så e det ikkje no stress på styrken av streken etterpå :D Å så spennande...men din strek e jo mye sterkere enn min!! :D Wheee!!

Skrevet

Jeg så den før tida gikk ut, så den var der.. :) Nå skal jeg prøve å la være å teste på noen dager.. Gubben sa at han skulle kjøpe en cb digital til meg på torsdag som jeg kunne teste med på fredag, hvis tr ikke har kommet enda da.. :D Men er ikke lett å vente til da.. :P

Skrevet

Jeg kan dessverre ikke si jeg ser en strek på noen av disse prøvene jeg:/

Skrevet

Hehehe.. Det e ganske utrolig kor forskjellige øyne (og pc-skjermer) kan være. :P

Eg ser ikkje syner da, men bilde e tross alt tatt med telefonen min så..hehe. (ikkje strøm på kameraet)

Skrevet

Jeg har også tatt med mobilen, fordi gubben har tatt med seg kameraet på rehabilitering..

Jeg vet at jeg heller ikke ser syner, for jeg sendte bildet til gubben, og han så streken klart og tydelig han også.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...