Drømme Stress ned-mamma Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/563615/offset/0 :O:O:D:|:\ ....e litt..shaky...tror ikkje heilt på det eg ser.......også strimmelen e jo den samme typen eg fikk positivt på for to uker siden :-| Men denne "batchen" har ikkje hatt strek før i dag....!!
Stolt alenemor til tre små Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 Jeg kan tyde din hvis du ser på min... Den er litt sterkere i virkeligheten, og har blitt sterkere etter at tida gikk ut.. Men jeg så den før det også.. http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/563613/offset/0
Stolt alenemor til tre små Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 Jeg ser streken på strimmelen, men ikke på den andre.. Kan jo være bildet sin skyld det, pleier ikke å syntes så godt på bilder sånne streker..
3skjønne_vidundere<3 Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 hmm..jeg ser ingen strek på den underste testen..men den over var det noe på..men veldig svak da.. . test om et par dager igjen, så er du sikker! evt gå til legen å få målt hcg i blodet. noen utvikler sent hcg, mens andre har mer hcg kronisk! lykke til
-68mamma Skrevet 14. september 2009 #6 Skrevet 14. september 2009 Kan ikke se at det er to streker der jeg.... (sorry) Skal ikke begge strekene bli så synlige at det ikke er noen tvil da ?
*shehasmyheart* Skrevet 14. september 2009 #7 Skrevet 14. september 2009 Hei hei:) Jeg ser en svak strek på den ene:) Jeg er ikke vant med de testene, så kan ikke si noe annet i forhold til det. Er du over ikm?
Stolt alenemor til tre små Skrevet 14. september 2009 #8 Skrevet 14. september 2009 Kan noen tyde mitt bilde? Streken er litt sterkere i virkeligheten.. http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/563613/offset/0
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 14. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 14. september 2009 Der e strek på den nederste og..men den ligger midt i grenseland på skyggestrek og svaaak svak strek. Men sterkere enn i går! Var ultrasvak-eg-tror-eg-innbiller-meg-det-strek på dei i går..hehe. Kine-lille..bildet var litt langt fra. Så vanskelig å se nøye..Men eg tror eg ser streken din!! Oooh..det e så spennande!!!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 14. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 14. september 2009 ..e på dag 47 i syklusen....har ikkje peil når ikm verken er eller var! Woho...kontroll på syklusen ja..kremt..
Stolt alenemor til tre små Skrevet 14. september 2009 #11 Skrevet 14. september 2009 http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/563613/offset/0 Jeg har lagt inn et annet et som ikke er så langt unna.. *krysserfingreneforatdeterenlitenspirehosossbegge*
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 14. september 2009 #12 Skrevet 14. september 2009 slike streker har jeg fått mange ganger uten og være gravid desverre...
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 14. september 2009 Forfatter #13 Skrevet 14. september 2009 Der så eg jammen meg ein strek ja! Men akkurat hvilken type e ikkje godt å sei..hehe.. ååå...nå kan det bli i mårra med ein gang!! Hehe..leeenge å vente 24 timer for å teste på nytt
Stolt alenemor til tre små Skrevet 14. september 2009 #14 Skrevet 14. september 2009 Jeg har tatt et bilde til av den nå, men nå har tida gått ut.. Streken er sterkere, men det ble de da jeg var gravid også.. Vet ikke om det er normalt jeg? http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/563613/offset/1
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 14. september 2009 Forfatter #15 Skrevet 14. september 2009 E nok normalt at den blir sterkere. Så lenge streken var der føøør tia gjekk ut så e det ikkje no stress på styrken av streken etterpå Å så spennande...men din strek e jo mye sterkere enn min!! Wheee!!
Stolt alenemor til tre små Skrevet 14. september 2009 #16 Skrevet 14. september 2009 Jeg så den før tida gikk ut, så den var der.. Nå skal jeg prøve å la være å teste på noen dager.. Gubben sa at han skulle kjøpe en cb digital til meg på torsdag som jeg kunne teste med på fredag, hvis tr ikke har kommet enda da.. Men er ikke lett å vente til da..
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 14. september 2009 #17 Skrevet 14. september 2009 Jeg kan dessverre ikke si jeg ser en strek på noen av disse prøvene jeg:/
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 14. september 2009 Forfatter #18 Skrevet 14. september 2009 Hehehe.. Det e ganske utrolig kor forskjellige øyne (og pc-skjermer) kan være. Eg ser ikkje syner da, men bilde e tross alt tatt med telefonen min så..hehe. (ikkje strøm på kameraet)
Stolt alenemor til tre små Skrevet 14. september 2009 #19 Skrevet 14. september 2009 Jeg har også tatt med mobilen, fordi gubben har tatt med seg kameraet på rehabilitering.. Jeg vet at jeg heller ikke ser syner, for jeg sendte bildet til gubben, og han så streken klart og tydelig han også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå