♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Fikk et anfall med smerter som virkelig bekymret meg og de rundt meg i går. Var på hytta og dagen før hadde jeg gått en lang tur i oppoverbakker og terreng med bæremeis med ettåringen på ryggen. Jeg er i 9.uke nå. Rett før vi skulle dra i går begynte det som smerter som kunne minne om sterke menssmerter, men så gikk det over til mer det jeg vil kalle strekksmerter eller muskulære/leddsmerter i underlivet. Det startet i hofta og gikk nedover lysken og ut i låret. Verst var det på venstre side og det var til tider så vondt at det ikke gikk ann å legge en hånd på området for det forsterket bare smertene. Det var nesten umulig å røre på seg når jeg satt i bilen og det var vanskelig å komme inn og ut av bilen. Vondt var det også når jeg gikk og det føltes best å stå eller sitte sammenkrøket. Jeg ble ganske redd da jeg aldri har følt liknende selv om jeg har båret frem to barn før. Det gikk over til slutt, og i dag er jeg helt fin. Men i natt er første natten jeg skal jobbe etter endt permisjon og ingen vet at jeg er gravid. Jeg kan til tider oppleve tung fysisk belastning i jobben siden jeg er sykepleier og det kan bli mye tunge tak. Jeg tenker nå i etterkant at det kan ha vært en begynnelse på bekkeløsning og er derfor redd for hvordan det blir videre. Noen som har opplevd likenende smerter og hatt bekkeløsning?.
idamamma-00 Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Jeg har hatt litt av det som du beskriver, ikke så sterke smerter... For min del var det nok strekke smerter pga fysisk anstrengelse og fordi livmor vokser og kroppen forandrer seg nå. Jeg fikk også panikk og tenkte at dette er altfor tidlig å få bekkenplager!!!! Er forresten 11+4. Jeg tok det med ro og strekte og masserte området, det hjalp. Lykke til!!!
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 Det var det jeg begynte med også. Men jeg har fått bekkenløsning. Og jeg er i uke 7+1 etter hva legen sa. Så det er fullstendig mulig og få bekkenløsning så tidlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå