grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Ja da har jeg vært hos gyn igjenn.. jeg er nå på sykluss dag tolv og har ingen modne egg... Høyre eggstokk viser absolutt ingen tegn til modne egg... på venstre eggstokk er de to små forstørringer som kanskje (Håpe! Håpe !Håpe!) kan bli modne egg... Jeg skal tilbake til gyn på onsdag for ny ul da håper vi på at de to små forstørringene har blitt mye større og modne... Jeg skal ta sprøyter de neste to dagene også, da er sprøyte pennen min tom og jeg må ut med hele 1400kr for en ny ampulle... så da vil total budsjettet for denne pp bli på 5400kr helt sinnsykt...! Jeg jobber jo bare 3 dager i uken og ikke fulle dager så vi har ikke akkurat god råd men føler virkelig at vi må prioritere dette! Takk og lov for at vi trener gratis ellers så kunne jeg bare glemt å trene på studio.. Mannen min sin jobb er så snille at de dekker trening for oss begge to <3 Å! jeg vet ikke hva jeg skal føle... ble litt lei meg når d ikke var noen modne egg men håper inderlig at de vil bli det....
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Krysser alt eg har for at neste gang ligger det to stooore modne egg!! Minst!!! ...og det e jo ein liten pris å betale egentlig..når du endelig sitte der med et nydelig lite nurk i armene dine så komme du ikkje te å bry deg om desse kronene det koste nå Håpe og heie for og på deg, grysom!!!
SkyBaby Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 Hei! Da jeg gikk på hormonsprøytene tok det laaaaang tid før eggene mine var store/modne nok. Men det skjedde fra den ene dagen til den andre så "KABOOM" så var de store.. helt sykt.. Så bare relææx, det går nok bra! Det skjer plutselig! Klem
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 Uff, jeg var så sikker på at nå var du full av modne egg! Men toget er jo ikke gått enna da Grysom! SOm skubaby sier; det går nok bra:) Krysser alt jeg har for at på onsdag er det en helt annen situasjon og bare å kjøre på! Dæven, så dyre de sprøytene er da! Fikk helt sjokk jeg nå.....
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 14. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2009 åå tusen takk for støtten jenter <3 åå så jeg håper på to flotte modne egg... blir skikkelig dårlig av sprøytene og føler at dette tar hardt på.... mye hardere en jeg trodde så vist dette gir resultater så blir jeg overlykkelig
♥Axinija♥ Skrevet 14. september 2009 #6 Skrevet 14. september 2009 Arme menneske!!!! Hva ikke du går gjennom for å få en spire til å sitte...jeg er full av beundring og synes det er urettferdig at noen skal slite så mye mer enn andre! Disse to eggene er store og fine på onsdag, det skal jeg krysse alt jeg har for.... Nå fortjener du at det klaffer! Stoooor klem fra
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 15. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. september 2009 tusen takk det betyr veldig mye for meg at jeg kan dele dette vi går gjennom med dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå