gullegget Skrevet 14. september 2009 #1 Skrevet 14. september 2009 Med de andre 3 har jeg skjønt det før ikm, mens nå trodde jeg mensen ikke var i tide for jeg sluttet å amme forrige mnd. Tok en test for morro skyld nå og det er 11 dager siden jeg skulle hatt mensen. Prøvde å ringe legen, men fikk ikke svar. Noen andre flergangs fødende som ikke har hatt symptomer? Ble litt urolig..
Bizzy snart 4små - på overtid! Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Heisann! Jeg venter nr.4 nå og har ikke hatt noe serlig med symptomer før de siste dagene, er i min 8 uke. Men nå kommer kvalmen for min del Lykke til!
Gjest Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 Her er vi i samme situasjon...sjokkerende nok gravid med nummer fire. Jeg ammer fortsatt, da vesla bare er ni måneder, og har bare hatt symptomer som murring i korsryggen (nå kommer nok mensen hvert øyeblikk...eller det kan være bæring av barn som påvirker korsryggen... osv). Sånn kan det gå!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 Gratulerer og lykke til ) Jeg testet ikke før 10dg etter IKM og fikk sv.skaps plagene noen dager etter det, hehe ;o)
Gjest Skrevet 15. september 2009 #5 Skrevet 15. september 2009 Nr 4 på vei her og=0))Men hopp imellom mine så denne attpåklatten var planlagt og gleder oss veldig=0)) Symptomene kommer nok,gratulerer!!
Singelmamma og banden Skrevet 15. september 2009 #6 Skrevet 15. september 2009 Gratulerer :-) Vi venter også nr 4, men i motsetning til de tre første er denne planlagt ;-) Yngste fyller 3 år en mnd etter termin.
lisa3 Skrevet 15. september 2009 #7 Skrevet 15. september 2009 Her er også en litt overraskende nummer 4 på vei. Mye praktisk som blir litt klussete, med jobb og sånt. Gruer meg litt til å fortelle, men må snart ordne i og med at jeg har en jobb som kan være fysisk farlig for gravide. Har veldig lite symptomer, men har hatt litt såre bryster, og svimmelhet når jeg reiser meg. Ja, og ingen mens da ;-) 10 uker og 1 dag på vei nå.
gullegget Skrevet 15. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 15. september 2009 Så mange vi er som venter nummer fire bare her på første trimester:) Fikk lege time om en uke, så da får jeg tatt litt blodprøver. Har ett symptom, som jeg ikke har hatt før. Jeg har sovnet mellom halv åtte og ni den siste uka.. Bortsett fra i dag. Har ikke hatt tid til å sette meg før nå. Jeg har 3 gutter på 5,5 år, 4 år og 1 år fra før. Dere da?
Singelmamma og banden Skrevet 16. september 2009 #9 Skrevet 16. september 2009 Jeg har tre jenter på 9, 5 og 2 år, de kommer til å være 3, 6 og nesten 10 når fjerdemann kommer, og for å være helt ærlig, så ønsker jeg meg en liten gutt denne gangen ;-) Ferdig med symptomer nå, var kvalm i uke 6 - 9, men ikke så ille. Bare ganske trøtt, men det har jeg vært gjennom tre hele svangerskap hittil. Mye pes i grunn med å få nr 4. Større bil, praktiske i det daglige etc. Alt som skal passe inn i en allerede hektisk hverdag, slik at hele familien kan nyte godt av det. Vi har lyst på to tette, og da har jeg lyst til å gå hjemme noen år m kontantstøtte, det kan hele familien nyte godt av. Skulle hatt en skravletråd for oss med flere enn 3 barn :-)
gullegget Skrevet 16. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 16. september 2009 Vi også må ha ny bil nå. Har delt ut det meste av babyting. Men får det nok tilbake når de er ferdig med det. Her har heller ikke ungene vært i barnehage før 2-3 år. Så jeg kommer til å ha to hjemme fra neste år. Vi får bruke åpen barnehage flittig. Det er sosialt for mor også Her er de nesten 6,5, 4,5 og snart 2 når siste kommer. Hadde vært koselig med en jente, er litt ensomt blandt alle gutta:) Men regner med at det er en gutt til. Han er like velkommen:) Å gleder meg sånn allerede!! Det er et forum som heter flergangsfødende. Der er det litt trafikk.
lisa3 Skrevet 16. september 2009 #11 Skrevet 16. september 2009 Mine er 8, 6,5 og 3,5 når siste kommer, har to gutter og ei jente. Lurer litt på om siste i magen er jente, syns svangerskapet er så likt som da jeg ventet jente sist. Har lyst på jente, men blir jo glad uansett. Bil med 6-7 seter må vi ha, ellers skal det gå greit å få en til- har stort hus. Blir travelt i hverdagen da, men koselig det året jeg skal gå hjemme med knøttet- det blir deilig for hele familien. Så blir det to på skole, og to i barnehage året etter- så det går nok greit. Gleder meg!
englestøv......<3 Skrevet 16. september 2009 #12 Skrevet 16. september 2009 Hei... Vi også venter nr 4!!!!! johoi...ja jeg er også helt uten symptomer..Kun manglene mens og positive tester...Ingen ømme bryst eller noe..Bekymra meg litt men så har jeg nå fått hørt at siden jeg ennå ammer litt er det normalt.. Ja bli litt av en mai.. ska på tidlig ul 25 September nå...<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå