Håper på nytt 34 Skrevet 14. september 2009 #1 Del Skrevet 14. september 2009 Hei Litt nervøs, da jeg har vonde historier bak meg.... Har mistet tvillinger for ett år siden i uke 23 etter tidlig vannavgang. Dette kom helt plutselig og helt uten forvarsel. Så jeg er jo ekstra var på alt som skjer med kroppen nå om dagen. De siste 2 dagene har jeg vært veldig rar i magen. På begge sider nederst på magen har jeg hatt en brennende svie som kommer og går, men som virker unaturlig. I tillegg har jeg fått mer utflod og føler jo at jeg lekker hele tiden. Natt til i går var jeg unormalt mye på do, både med diare og tisset sikkert 15 ganger i løpet av natten mot mine vanlige toppen to dobesøk. Er i uke 18, og ble så nervøs i går at jeg kom meg på legevakta. Der fikk de tatt innvendig UL, så alt så "tett og fint ut". De målte også CRP min som var på 18, dette indikerer jo at noe kan være galt, men legen sa at det trolig bare var en soppinfeksjon.... Er det noen med tilsvarende erfaring, er litt redd legen tar for lett på det.. Magen føles fremdeles rar og diaren kommer og går- samboer som har spist det samme som meg de siste dager- har ikke vært dårlig... Takk for alle svar og tilbakemeldinger, hilsen en som er veldig bekymret Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140660435-er-det-bare-en-soppinfeksjon-nerv%C3%B8s-igjen-jeg/
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #2 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg har ikke så mye å trøste deg med dessverre, bortsett fra at jeg har hatt diare og magevondt til og fra i 8 uker av svangerskapet uten grunn... Og den brennende svien kjenner jeg også igjen.. Jeg er i uke 38 nå, så for min del har det gått bra. Forstår bekymringen din.. kjenner legen historien din? Jeg ville nok ha vært ekstra på vakt, ja.. Skal krysse fingrene for at det bare er en soppinfeksjon, men jeg hadde glatt bestilt time hos fastlegen min... Sånn for å være på den sikre siden... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140660435-er-det-bare-en-soppinfeksjon-nerv%C3%B8s-igjen-jeg/#findComment-140663252
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå