Gå til innhold

Bilsete nr 2, hvilket? Kjøpt i Sverige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal kjøpe nytt sete til snuppa som er 8,5 mnd nå, og det står mellom BeZafe og Britax. Testvinneren BeZafe har jeg hørt at loer i stoffet allerede etter kort tids bruk, og det er kjipt, flere som har slike erfaringer? Tenker å kjøpe på Svinesund eller Nordbysenteret, kan noen fortelle meg hvor og hva dere kjøpte der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte Britax Multitech på Nordby for halvannen måned siden, den kostet 2500 kroner (NOK). Veldig godt sete som har gjort det veldig bra i tester (sikkerhet er viktigst), det har lang rygg (vi har en lang gutt som vi vil skal sitte bakovervendt lengst mulig) og han sitter godt i det.

Skrevet

Takk for informasjonen, tror kanskje vi går for Britax, hvis de har det inne i morgen! :)

Skrevet

Vi har besafe izi combi, og den loer ikke .... Kjøpte den på bilextra for 2500, mye billigere enn baby shop! ;) Er veldig fornøyd med den, eneste er at den bare går til 18kg. Og at den er ikke lett å få til i skikkelig liggestilling bakovervendt.

Pluss at det har vært noen innlegg om at den er for stor for enkelte biler, som står på listen at setet passer i. (vi har V70)

Men har hørt mye bra om britax multitech og! og det er mer kg på den... -25kg

Men har babyproffsen tilbud på den nå? Vet de hadde det for noen uker siden... :)

Skrevet

Takk for tips, ja det ser ut til at tilbudet varer til 5 oktober, 2999 sek for britax multitech.

Skrevet

Ok :) Husker summen 2399 jeg.... Men det er kanskje det det blir i NOK?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...