Gå til innhold

Jeg har mistet i natt..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Uff... Vi har prøvd så lenge så lenge på å bli gravide... Ikke visste jeg at jeg var gravid. Gyno satt meg på p-piller for tre uker siden. e

Jeg har siden fredag hatt store smerter i magen, men regnet meg at det var mensensmerter.. Nå i natt kom det ut en stor stor glatt mørkerød klump som var ca.5-7 cm lang. Etter en liten stund til kom en liten klump..

Jeg må ha vært gravid når jeg var hos gyno, men hun sa at dersom jeg var gravid nå, så kunne jeg risikere å miste.. jeg er helt knust, det er så ønsket så ønsket så ønsket!!

Jeg vet ikke hva jeg skal skrive jeg..

Fortsetter under...

om du har vært gravid når du har vært hos gyn så er det du mista nå altfor stort i så forhold ihvertfall, å hvorfor begynte du på p-piller om du prøver å bli gravid?

Mensen kan ofte komme med koagulerte klumper uten at man behvøer å være gravid av den grunn...

Min medfølelse om du har mistet, vondt det.

Ventet du mensen nå? Jeg har hatt det sånn før at jeg har hatt mange store røde klumper ved vanlig mens... Uten at det har vært noe graviditet inne i bildet.. Nå vet ikke jeg hva som har skjedd med deg, men hvis du har vært gravid nå, så vet du i hvert fall at du kan bli det:) Vi prøvde i 3 år før første spiren satt. Etter dette har jeg vært gravid 3 ganger. Så jeg skal krysse fingrene for at det blir barn på dere snart!!

Jeg har ikke mensen, har ikke hatt det på et år fordi jeg har pcos. I forhold til p-piller så satte de meg på det den 20.august for at jeg skulle få mensen regelmessig igjen, slik at vi på nytt kunne prøve..

Forøvrig så er det ikke noen voldsom trøst å vite at jeg kanskje kan bli gravid, det gjør like vondt nå for det!

HI

Det forstår jeg godt!! Det var ikke meningen å være ufølsom... Det å miste er det verste jeg har vært med på noen gang i livet, uten tvil!! Det er ingenting å si som lindrer den smerten! Håper dere tar vare på hverandre, og finner støtte i hverandre i sorgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...