Gå til innhold

Flere her som bruker Clearblue Fertilitetsmonitor? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte den etter å ha prøvd i 6pp'er forrige gang (utolmodig), å ble da gravid på første forsøk med den! :) Er i 1pp nå og bruker den denne gangen også, så håper det klaffer like raskt denne gangen også med hjelp av monitoren. Hadde el for 5 dager siden, så er spent nå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvordan funker den? Håper det klaffer for dere da :)

Skrevet

Hei hei, ja jeg bruker den. Synes det er så rart at de 20 testpinnene som skal vare i 2 sykluser hehe.. synes jeg må tisse på de pinnene hver eneste morgen jeg! :)

Vi får se hvordan det går.. er på dag 14 nå mener jeg å huske :)

Skrevet

Kan jeg spørre hvor mye den koster? :-)

Skrevet

Tror den kostet rundt 1300,- Litt dyr, men verdt det synest jeg da ;)

Skrevet

Eg og bruker den!! Hadde eggeløsning forrige mnd.. men denne mnd har det ikje vore utslag :o(

Men virker veldig bra :o) Andre mnd eg bruker den!

Skrevet

Kjøpte den på fredag, skal ta den i bruk hvis det ikke har klaffet denne pp(",)

Har lest mye positivt om den:)

Skrevet

jeg brukte den klaffa på første forsøk :D jeg kjøpte min ny på ebay å betalte 600kr :) så mye å spare på å handle der! testpinnene er også billigere der :)

Skrevet

Å, en slik vil jeg også ha! Var inne på ebay, er jo en drøss til salgs der inne! Kjøpte du din brukt? Ser noen selger den ny også, men er jo litt redd for at det er noe humbug

Skrevet

Jeg bestilte min fra leverandøren i USA, på nettet. Kom på tilsammen 800,- med frakt:) Og er kjempe fornøyd......

Bør ikke bruke så mange tester hver mnd. Første gang man bruker den, still den inn på dag 5 for den ber alltid om en test på dag 6. Dagen i din syklus og på monitoren bør ikke være de samme....

Så neste mnd. slo jeg den på rundt da jeg begynner og test, dag 13 for min del. Men på monitoren står det dag 5 og dagen etter spør den etter en pinne, på monitoren står det dag 6 men jeg er på dag 14:)

Skrevet

Har du link til leverandøren i USA? :-) Takk for tipset ang testing!

Skrevet

Eg lot bare vere å teste dei dagene eg skulle.. gjekk fint det og.. bare venta til det stod dag 14 eller noke... så slutta eg etter eggeløsninga og!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...