Gå til innhold

*Dreamer* im just a dreamer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lager en egen tråd til oss jeg.....

din tråd:

Hei snuppa!:)

Så ikke dette før nå jeg *sukk*, og glemte helt at du skulle på kurs:( Håper vi får tatt en kaffe om ikke så alt for lenge fordet:) Hvordan var det på kurset? Så spennende at alle barna endelig er på plass! Har det gått fint?

Hvordan går det med pergo´n? Hatt mye bivirkninger?

Jeg gleder meg veeldig til å få kommet i gang med ivf! Håper ikke at det er så alt for lenge til!

Klemklem

Jaja, sånn kan det gå!! Vi har travle hverdager! Kurset var kjempe bra, fikk masse ny lærdom. Gleder meg allerede til oppfølgings kurset!

Men vi klarer vel og ta en kaffe en dag fordi om vi?? Det må vi. Lenge siden nå...

Pergoen gikk greit. Jeg var ferdig i går. Så da venter vi på eggløsning. Bivirkninger har jeg ikke hatt mye av. Jeg har hatt kanskje noen få hetetokter. Hatt litt mer vondt i hodet enn vanlig, og hatt noe humørsvigninger. Men alt i alt har jeg ikke merket spess mye! Føler kanskje at dagen i dag har vært mest preget av bivirkninger i grunnen. Er det vanlig?

Ellers har jo Anders vært på jakt da. Skal si deg det ikke har vært udramatisk. Lang historie kort: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3262897.ece

Det var Anders, en kamerat og en arbeidskolega av kameraten som dro på tur. Kun Anders og Kameraten kom hjem. Anders har det fryktlig vondt og sliter en del mer skyldfølse. Ikke at han har no skyld i det som har skjedd. Men det er jo en naturlig følse... Det er klart det ikke er morro og se en man elsker ha det så vondt. Tårene sitter lett kan du si...

Ellers er det veldig godt og ha han hjemme igjen da, og vovvene! De kom hjem i dag... Mille stakar er så skadet i potene sine at hun ikke kan gå. Jeg trur vi må til dyrlegen i morgen.. =( Helt forferdelig.

I dag har jeg vært i konfirmasjon til kusinen min. Det var ganske koslig da...

DU da?? Noe nytt??

Ble langt dette. Men sånn er det vøtt..

klemklem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, ja hodet mitt funker ikke til så mye annet enn jobb om dagen;P Men nå føler jeg endelig at jeg har kommet inn i jobben, og jeg trives veldig godt! Kaffe skal vi få til uansett ja!:D Alt for lenge siden!

Så bra at kurset var spennende!!:)

Så bra at du har sluppet unna de verste bivirkningene. Er nok veldig individuelt når man merker det mest. Men det er ikke sikkert at det er helt over enda;) Jeg pleide ihvertfall å få masse EL-smerter og skikkelig PMS, hihi. Blir spennende å se når du får EL da! Skal du EL-teste?

Å nei, så forferdelig!!!:( Uff, stakkars Anders, skjønner godt at han har det vondt nå. Men han må jo ikke ha skyldfølelse, man kan ikke gå rundt å tenke på at sånne ting skal skje! Men det er vel naturlig å føle det sånn allikevel. Håper han får det bedre snart. Kan ikke være lett for deg å se han sånn heller nei:(

Staaakar Mille! Høres ut som det var en tøff jakttur:( Var dere hos dyrlegen i dag?

Så bra at det var en koselig konfirmasjon. Jeg skal i konf til fettern min på søndag jeg. Må innrømme at jeg synes sånne ting er litt kjedelig:-S Men satser på at det blir hyggelig!

Neste lørdag reiser jeg 1 uke til Mallorca med en venninne, det blir herlig! Trenger litt ferie og sommer igjen;) Herlig med disse feriene man har som lærer! På prøvefronten så hadde jeg EL for noen dager siden, så det er jo alltid litt spennende å se om det dukker opp noen symptomer;)

Klemklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...