vi3blir4 Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 Våknet med 8 kviser i ansiktet i dag!! Bruker vanligvis ikke å ha noe særlig med kviser, kanskje en kvise en gang i uken eller noe. Har ikke hatt så mange kviser på engang siden sist jeg var gravid! MEN, har spist litt for mye godteri i det siste, minst en pose om dagen de fire siste dagene:P så kanskje det har noe med det å gjøre:S hva tror dere?? svigers kom med mye taxfree godteri til oss, så da klarte jeg ikke å dy meg:P hehe. hadde el for fem dager siden, så det er vell kanskje ikke mulig å få symptomer så tidlig, eller hva? husker ikke helt når jeg fikk symptomer sist gang :S
sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Her har jeg også fått fuuuuullt av kviser! ALDRI vært plaget med det, og jeg spiser ikke engang 1/4 av det jeg har spist før. Har godtestopp også, men likevel: det popper ut en her og en der hele tiden! spesielt etter el! Håper det gir seg om det IKKE er ett symptom på graviditet, da kan de bare komme så MYE de vil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå