Gå til innhold

....er sååååå sliten :/:/:/:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Årets fest er overstått med en decibel godt over anbefalt grenseverdi, nyvasket barnehage til avlevering i morgen, en stykk dødssliten og sårbent mor og stefar, noen Kg pølser, kake og gele fattigere, 6 arbeidstimer unnagjort og en lykkelig 6-åring :D...

jaggu godt det er et helt år til neste gang det er bursdagsfeiring..... puh!!!

dette er ille nok når man er oppegåede, men i 9. uke, med masse kvalme, svimmelhet og en usigelig tretthet og begynnende bekkenplager (!) er det et maraton :S

utrolig takknemlig for at jeg har en samboer som har hjulpet meg HELE vegen i dag og vært en utrolig støtte. uten ham hadde jeg vert død nå tror jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffda, det høres ikke noe hyggelig ut :-( Men godt at seksåringen var fornøyd da! Tenk så trist det var hvis 6 åringen ikke fikk en koselig feiring.. Synes du har vært veldig flink jeg :-)

Skrevet

ja vet du det synes jeg og lol

men er helt pumpa.... :S

gleder meg litt til neste år når jeg "bare" har en 4 mnd baby å ta meg av i tillegg til bursdagsbarna ;)

Skrevet

Men da går h*n på skole og sikkert ikke kult å leie barnehagen da;) Lag mindre styr for deg selv. Skal faktisk ikke så mye til før de er fornøyd.

Kan anbefale hoppeloppeland e.l. neste år. Veeeldig kjekt altså. Bak en langpanne. Ferdig! :D Nei men de har eget rom (kan velge mellom prinsesserom, discorom+++) der får de servert bestilt meny (pølse el pizza e.l.) og brus og is. så har man kake med selv og lys blåses ut. Gaver åpnes der. Så løper hele gjengen ut å herjer mens du sikker på en stol med en kopp kaffe og vugger på vogn.

Skrevet

Synes du er bra flink :) Godt jobba :) :) :) :) :) Vi er besøkshjem for en 10 åring hver 3. helg (da dette er vår første i magen). Synes det er slitsomt nok i mellom kvalmen og spyinga. Bare at noen må ha min oppmerksomhet en hel helg er nok for meg. Koselig, men slitsomt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...