Cilie with the testpipeboy ;) Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 Litt rotete overskrift.. Testa nå ikveld, rugedag 9, for mannen skal reise og være borte 1 uke.. Testa negativt. Kan dette snu? Er det virkelig mulig å teste positivt på torsdag..? *håper*
tinybubbles Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Jeg har testet også på rugedag 9 fordi jeg fikk blødning.Jeg fikk negativt test. Så trodde jeg at jeg ikke trenger å teste på rugedag 14 pga blødningen. Men det gjorde jeg likevel.....jeg fikk positiv. Hcg er på 18 og det er litt lav men legen sa at siden det er rugedag 14 så det kan være et graviditet. Jeg skal ta en ny blødprøve i morgen for å se om det er økning på hcg i blodet mitt. LYKKE TIL.
villevilla Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 Hei hei På mitt forrige forsøk klarte jeg ikke vente til testdag, så jeg tenkte at det ikke skulle ha noe å si om jeg testa en dag før. Å den slo ut negativ.. testet på nytt på testdagen, og den var helt klart positiv! ) Tok tre tester før jeg trodde på det, he he ) Så skal krysser fingre for at testn din blir poitiv på torsdag:o)
Cilie with the testpipeboy ;) Skrevet 13. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2009 Tusen takk for svar jenter!! Setter utrolig stor pris på det, og er også en tanke beroliget.. :) Krysser fingrene til torsdag, og takker for lykkeønskninger.
Åleby Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 Hei på deg. Jeg er en eks-prøver, men er innom i ny og ne. Så da tenkte jeg at jeg kunne fortelle deg at jeg testa rd 11 på mitt siste forsøk (2. søskenforsøk) og testa neg. Dagen etter testa jeg igjen og testa svak svak pos med qr. Jeg fikk 8 mnd etterpå tvillinger :-) Du kan være like heldig. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå