Gå til innhold

Er så lei så lei....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte prøvinga i des i fjor. Ble gravid i mars i år. Jubelen stod i taket.

Mistet i MA 19 mai. Var da 11+4, og skulle bare innom på en UL sjekk som vi selv hadde bestillt for å se at alt var bra. Vi mistenkte ingenting, men ville ta nakkefold scan. Svangerskapet hadde forløpt helt normalt, med nesten ingen symptomer, akkurat slik de to foregående svangerskapene hadde vært.

Det var da mange uker siden utviklingen hadde stoppet fortalte JM.

Hadde utskrapning 6 juni. Fikk mens igjen ca 6 uker etter dette.

Siden har syklusene variert fra 30 til 24 dager. Sist IKM var 28 aug, og jeg hadde regnet ut EL en gang mellom 9 og 11 sept. testet fra dag 8.

Hoppet i høyet 7 sept, fordi jeg reiste bort på jobb 8 sept. Tenkte at EL kanskje kunne være 9 sept.

Testet positivt for EL 11 sept. Fikk ikke testet 12 sept, for jeg hadde ikke flere tester igjen. Men kjente tydelige EL smerter 12 sept. (har ikke hatt EL smerter før MA)

Så da traff vi ikke denne pp heller....

Er så lei så lei. Skulle ønske det bare klaffet igjen snart.

Neste pp blir på samme viset, at jeg reiser bort på jobb flere dager før EL.

Så da vil vi ikke kunne gjøre et alvorlig seriøst forsøk før i slutten av oktober......

Det føles som en evighet til. Blir bare så motløs av og til

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff ikke greit det der, strever selv med å bli gravid igjen etter MA, sender deg stor klem

Skrevet

Har heller ikke blitt gravid igjen etter MA i slutten av mai;/ Føler virkelig med deg......

Klem fra

Skrevet

Håper og krysser fingre for at det skal klaffe for oss alle nå :-)

Takk for støttende ord. Vet jo at vi er flere som sliter, men av og til føles det bare ekstra tungt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...