Gå til innhold

hei alle sammen

Aron09,3SA*ønsker-spire*

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan vel si at jeg kommer hit igjen:)

har en gutt på 8,5 mnd fra før så de kommer vel litt tett,men alt er velkomment hos meg, jeg slet som sagt 6 år før den første satt å nå venter jeg kansje mitt andre.

har ikke så store fårhåpninger ennå, i å med at de siste 5 dager har jeg hadd litt blødninger, brunlig utflod liksom og smerter( mensmurringer) etter den testen jeg tok så sto d at jeg var 4-5 uker på vei, men etter regning av sist mens så er jeg over 6 uker, hadde festeblødning fra 31 august til 6 september, trodde det var mens men var ikke det:)

var ikke helt planlagt, vi skulle bynne å små prøve denne mnd, men er super gla får den lille spiren som er der nå. håper bare den blir:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, velkommen og gratulerer!!!! Så koselig å lese at her sitter både en og to i rask rekkefølge, når det først kommer igang etter lang ventetid, så skal plutselig hele søskenflokken melde sin ankomst på samme tid ;o) (Sitter litt med samme følelsen selv for tiden - 4,5 års venting og plutselig sitter jeg her og ruger på to).

Håper det går bra for deg og spiren denne gangen også!!

Krysser fingrene og ønsker lykke til! :o)

Skrevet

hei snuppelure 77, jeg så at du ventet to stk sammtidig, kjempe kosli å se etter en lang prøve tid, så godt når det endelig skjer, det er så etter lengtet og ubeskrivelig. gla på dine vegne og håper alt kommer til å gå slag i slag til deg også nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...