Gå til innhold

Er det noen som tar crinone i naturlig syklus?(fryseforsøk)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satte inn to frysegg for 9 dager siden. Vanligvis får jeg mensen 8 dager senere. Ofte spotter jeg fra 2-6 dager før mens. Så sykepleieren sa at hvis jeg hadde isgjen crinone kunne jeg ta det. En om dagen. Er på rugedag 9 og ennå ikke fått mens. Er det vanlig at den utsetter den?

Den gangen jeg var gravid fikk jeg ømme bryst fort.Så tror liksom ikke at jeg er gravid... Satte ovitrelle/Pregnyl sprøyte den dagen jeg fikk påvist eggløsning. Er det noe negativt med å bruke crinone i naturlig syklus?

Skrevet

Jeg brukte crinone i naturlig syklus, 2 g pr dag, i tillegg til albyl-e. Resulterte i ei lita jente :-). Tok dette for sikkerhetsskyld, da jeg hadde mista tre ganger og var passert 40.

Lykke til!

Skrevet

Takk for svar! Det kan ikke bli for mye progestron m crinone da? Jeg er jo bare 29 år... Bekymringer for alt vet du...

Skrevet

det kan ikke bli for mye...kroppen skiller uansett ut det overflødige.

Skrevet

Hei

Denne syklusen fikk jeg kun eggløsningssprøyte (for sikkerhetsskyld) og tar crinone 2g daglig. Pleier å spotte 4-5 dager før mens, er på dag 26 og har foreløpig ikke spottet og bare det er jo fantastisk :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...