Bregnia Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 Jeg satte inn to frysegg for 9 dager siden. Vanligvis får jeg mensen 8 dager senere. Ofte spotter jeg fra 2-6 dager før mens. Så sykepleieren sa at hvis jeg hadde isgjen crinone kunne jeg ta det. En om dagen. Er på rugedag 9 og ennå ikke fått mens. Er det vanlig at den utsetter den? Den gangen jeg var gravid fikk jeg ømme bryst fort.Så tror liksom ikke at jeg er gravid... Satte ovitrelle/Pregnyl sprøyte den dagen jeg fikk påvist eggløsning. Er det noe negativt med å bruke crinone i naturlig syklus?
Maisen65 Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Jeg brukte crinone i naturlig syklus, 2 g pr dag, i tillegg til albyl-e. Resulterte i ei lita jente :-). Tok dette for sikkerhetsskyld, da jeg hadde mista tre ganger og var passert 40. Lykke til!
Bregnia Skrevet 13. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2009 Takk for svar! Det kan ikke bli for mye progestron m crinone da? Jeg er jo bare 29 år... Bekymringer for alt vet du...
vinden1 Skrevet 13. september 2009 #5 Skrevet 13. september 2009 det kan ikke bli for mye...kroppen skiller uansett ut det overflødige.
*sommer* Skrevet 14. september 2009 #6 Skrevet 14. september 2009 Hei Denne syklusen fikk jeg kun eggløsningssprøyte (for sikkerhetsskyld) og tar crinone 2g daglig. Pleier å spotte 4-5 dager før mens, er på dag 26 og har foreløpig ikke spottet og bare det er jo fantastisk :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå