adie Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 flere som opplever dette!!??? deilig å få sove,er mye det jeg tenker på i løpet av en dag!!!!! hehe
Torjus og Lones mamma Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Ja da, er så trøtt atte. Får ikke sovet så mye på dagtid, men om kvelden sovner jeg som en stein kl 22, og det er IKKE vanlig. Men så våkner jeg flere ganger i løpet av natta, så søvnen blir ikke så effektiv.
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 Me too! Legger meg i 21 tiden, klarer bare ikke å holde øynene oppe lenger. Husker jeg var sånn sist også, men husker ikke hvor lenge det varte. Håper det gir seg snart! Føler jeg bruker all energi på jobben, vil gjerne ha litt energi til 1 åringen min og!
Nickey Mouse Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 Ahh, trøtt ja! Fant meg selv foran screensaveren på jobb en dag *kremt* Også ikke kunne spe på med koffein heller da. Men jeg har ihvertfall våkne øyeblikk på ettermiddagen til å kose meg med snart 5-åringen
Bumblebeee Skrevet 13. september 2009 #5 Skrevet 13. september 2009 Ja jeg føler jeg aldri blir uthvilt, uansett hvor mye jeg sover. Blir ikke så mye søvn på dagtid her heller, har en aktiv 1-åring som krever sitt. Men nå er klokka 19, hun er i seng og jeg skal bare rydde litt før jeg også tar kvelden...zzz
Celeste85 Skrevet 13. september 2009 #6 Skrevet 13. september 2009 Melder meg inn her ja. Vil bare sove og ligge i senga hele tiden. Bruker symptomene å gå over etter 12. uke?
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 14. september 2009 #7 Skrevet 14. september 2009 Oh yes! Melder meg inn i trøtting-klubben. Legger meg ved 21.30-22.00 tiden om kvelden og står opp ved 07.30-tiden når 1- og 3-åringen min våkner. Føler meg nesten i koma hele dagen. Siden de ikke går i bhg så er det ikke mye hvile jeg får. Nå skal jeg i tillegg tilbake i jobben min som nattsykpleier og er veeeldig spent på hvordan det skal gå. Skal ha første vakt i natt og regner med jeg skal legge med ved 16-30-tiden etter mannen min har kommet fra jobb og frem til kanskje 20-tiden når jeg må begynne å gjøre meg klar. Håper virkelig overskuddet kommer tilbake i andre trimester.
minime<3 in belly Skrevet 14. september 2009 #8 Skrevet 14. september 2009 Med nr 1. var jeg trøtt i 4-5 mnd..... Jeg sov og sov og sov.... Kunne legge meg kl 18.30 og sov til 9-10 morgenen etter. Sov midt på dagen og sov sov sov...... Min erfaring nå er: Jeg er ikke trøtt i det hele tatt. Jeg hadde egentlig "gledet" meg litt til å være trøtt igjen. Det var så deilig å bare kunne legge seg. Gravid= trøtt trodde jeg, men ikke denne gangen.... Mitt råd er dette: Sov så mye dere klarer..... Kroppen og baby`n trenger det. Kroppen går igjennom så mye nå at den trenger å hvile ut selv om det ikke er en fysisk påkjenning direkte som du kjenner....
Fifrildi Skrevet 14. september 2009 #9 Skrevet 14. september 2009 Jeg er så trøtt at jeg faktisk har sovnet på jobb flere ganger i kontorstolen, klarer ikke gjøre jobben min fordi jeg er for trøtt. Sov 15-16 timer hver dag i helgen... Jeg hadde store planer om IKKE være sykemeldt for "vanlige svangerskapsplager", men i dag bet jeg i det sure eplet og tok fastlegens råd om å være delvis sykemeldt i en liten prosent inntil jeg slutter å være zombietrøtt. Håper det gir seg snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå