Gå til innhold

Dere med emmaljunga duo edge:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når skiftet dere til sportsdelen?

Altså hvor stor hva barnet i alder, vekt og lenge:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker ikke hvor stor hun var, men hun var ca. 7 måneder. Hun kunne sikkert klart seg med bagdelen til hun var året, men hun var så ivrig på å sette seg opp, så vi byttet da.

Skrevet

Til han var ca 8 mnd. Han var da ca 10,5 kg og 71 cm, tror jeg.

Skrevet

Samme lurer jeg på... Gleder meg til Lillegutt blir 6 mnd sånn at vi kan bytte over jeg... Er håpløst å få han til å ligge i bagdelen for tiden..

Jeg kan ikke bevege meg lenger unna hjemmet enn ca 20 min, fordi når han våkner, så går det greit å ligge så lenge, men blir det lenger enn 15 min er det hylskriking... Er ikke moro å gå i 30 min med en gutt som hylskriker, og jeg orker ikke bære Lillegutt på armen og trille vogn samtidig...

Det står vel fra 6 mnd i bruksanvisningen tror jeg.

Lillepusen-78: Godt gjort å bruke bagen så lenge, det kan nok ikke vi uansett, Lillegutt er snart for lang for bagen, og det er ikke plass til vognpose..

Skrevet

Vennina mi med sin sønn byttet over ved 5mnd alder mener jeg... For han skulle sitte, og måtte sitte fast.. Det virket fint.

Vi med vår datter byttet ved 6mnd...

Hvis du ikke får plass til posen oppi bagen i vinter hadde jeg byttet over til sporten... Hvor gammel er babyen din?

Skrevet

Vi byttet da lillegull var 5,5 mnd.

Men vi brukte selvsagt ikke sittestillingen så tidlig, Han lå enten helt nede, eller av og til den nest-nederste stillingen :)

Skrevet

Lillegutt er 4,5 mnd nå. 65 cm lang og noe over 7 kg.

Har såvidt prøvd sportsdelen, men selene blir for tett inn mot halsen hans synes jeg. Men det var selvfølgelig i full sittestilling da.

Trenger jo ikke bruke den, men hadde vært ok at Lillegutt kunne sitte litt hvis vi MÅ på lengre turer og han våkner... Og da må jeg jo bruke selene.

Vurderer innimellom å bruke sportsdelen hvis jeg vet vi skal være borte en stund, men har ikke gjort det enda.

Nå bruker vi ikke vognposen enda, og det blir sikkert en stund til enda, men det blir ikke plass nei. Men regner med at vi har byttet til sportsdelen da det er behov for posen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...