Gå til innhold

I morgen da skjer det!! ny start!!


gullgutten_min!

Anbefalte innlegg

I morgen starter jeg på ny frisk!! jeg innså litt for sent hva jeg faktisk gjorde galt! men nå har jeg lært!! så nå skal kiloene bort en gang for alle!

 

går på reductil og skal begynne å trene i morra! grugleder meg til det!

 

maten skal følges NØYE!! og helt slutt på bananer og druer!! (og jeg som kan spise en kilo av hver om dagen....) da jeg tåler veldig lite frukt har dette liksom blitt min greie.. men har jo nå fått fortalt at dette er det masse sukker i!! så ikke rart vekta ikke gikk riktig vei!!

 

men i morra skjer det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til!! Dette klarer du!!

Holder selv på med mitt livs slankekur. Og koser meg faktisk med det! Deilig å se og føle at kroppen blir mindre!!

Stå på!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

første dag gikk strålende! var på spinning! moro!! endelig igang med å trene igjen.. første gangen er liksom den verste..

 

ingen "drittmat" heller! så stolt av min nye start!! (om man ser bort fra litt hodepine...) så gikk dette kjempebra!

 

jeg må ta en dag av gangen nå istarten, så jeg ikke detter av!! Det er mange kilo som skal bort... skremmende mange.. 25kg aller helst!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å komme igang med treninga. Man føler seg så utrolig mye bedre når treninga er på plass.

Jeg er hjemme i permisjon jeg, så trener med dvd av kari Jaquesson. Skikkelig bra trening! Snuppa sover fra kl 9 hver dag, så da passer jeg på å trene i den perioden. Prøver å trene hver ukedag, men om jeg er veldig sliten trener jeg 4 ganger. Helgene er "fri", men litt av opplegget mitt er å bli mer aktiv i det daglige. Så vi går gjerne turer på lørdag og/ eller søndag.

Har til nå tatt av 12 kg og har ca 20 kg igjen. Så er en lang vei å gå. Men denne gangen skal jeg klare det!

 

Må få høre hvordan det går med deg!!!

Husk å tenke positivt, å har du en glipp er det bare å se fremover i stede for å angre på ting man allerede har gjort!! Det har hjulpet meg veldig mye!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde så lyst å trene idag!! men får vel ikke "overdrive" istarten!! så i morra tidlig etter at jeg har levert i barnehagen skal jeg bort og trene igjen!! moro!!

jeg har som sagt maaange kilo som skal av! så det er ikke borte i en fei! (men det er jo gjerne det jeg vil... og derfor jeg har blitt så utålmodig før!) men dette er første gang på sikkert 5 år at jeg går på ett trenings senter!! så nå skal jeg klare det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...