♥REBECCA♥ Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 men enda ikke noe posetiv test. men tok en fra apoteke i går, s ut som man kunne skimte en strek,men så utrolig svak, skal prøve igjen nå til ute. men har begynte og få veldig følsome bryster, di kjendes tunge ut, og begynt og bli mye kvalm..
Musemor med tre søte små Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Så utrolig spennende da. Lykke til. Tror du er gravid, jeg. Når skal du ta neste test??
Cordelie Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 Så spennende! Jeg skulle hatt IKM på mandag, tok en test, men den var negativ. Jeg har ennå ikke fått mensen og i dag våknet jeg med ømme bryst. Ingen andre symptomer. Har ikke tatt flere tester. Jeg krysser fingrere for deg!
♥REBECCA♥ Skrevet 13. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2009 ♂ + ♀ = ♂ .. hehe ja du tror:) ja jeg håper jeg er:) er i værtfall begynnr og bli sikelig kvalm,nesten sånn spy kvalm, også veldig trøtt hele tiden,også tunge bryster,og veldig følsome.. tar neste test på tirsdag tenker jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå